Dobra infolinia dla firm - Czy TideTelco to dobre rozwiązanie?

Witam was. Mam pytanie: Posiadam firmę i poszukuję dobrej infolinii. Trafiłem na TideTelco  www.tidetelco.pl/produkty/polaczenia-przychodzace/infolinia  i zastanawiam się czy warto? Cena jest przystępna, centrala ułatwia kontakt z klientem, ale to co mnie interesuje to również wysyłanie faksów, przekierowania itd. - taka nowoczesna automatyczna sekretarka. Ta usługa jest w chmurze, a ja nie wiem czy to nie za skomplikowane? Jeśli macie doświadczenia związane z centralą w swojej firmie proszę o pomoc.

Będzie to tak skomplikowane jak skomplikowany scenariusz “rozmowy” wymyślisz. Raczej prościzna, bardziej martiłbym się o porządnego lektora.

 

Moim zdaniem to nie jest infolinia, a wyłącznie usługa IVR - nazywanie tego infolinią to znaczne naduzycie ;-)