Dobrej jakości kabel USB3 do dysku twardego

Witam

Kupiłem zewnętrzny dysk twardy Toshiba Stor.e 500 GB USB3.0. Niestety jest z nim pewien problem, gdyż po podłączeniu do portu USB 3.0 system Windows w żaden sposób go nie wykrywa. Na dysku zapala się lampka sygnalizująca pracę w trybie USB 3.0 i na tym koniec. Po podłączeniu do portu USB 2.0 wszystko działa jak należy, jednak chciałbym wykorzystać pełną prędkość urządzenia. Pożyczyłem kabel transmisyjny od dysku WD i o dziwo windows zobaczył partycje. Niestety po kilku minutach kopiowania danych następuje chwilowe rozłączenie i przerwanie procesu. Wynika z tego, że kable dołączone do tych dysków są marnej jakości, więc chciałbym kupić coś porządnego, lecz kompletnie nie znam się na producentach przewodów. Chciałbym kabel o długości 2 m, lecz pewnie negatywnie wpłynie ona na działanie dysku, więc mogą być krótsze.

Póki co upatrzyłem takie:

http://allegro.pl/przewod-kabel-usb-3-0 … 82541.html

http://allegro.pl/kabel-usb-3-0-am-micr … 90097.html

http://allegro.pl/kabel-usb-3-0-micro-b … 66912.html

To może zamiast próbować kupować nowy kabel to spróbuj zobaczyć jakie napięcie itd jest na porcie z USB 3. Sam mam problem podobny choć nie ten system, ale występuje. Po podłączeniu dysku na przednim panelu, to też świeci, ale nie działa jak należy. Dopiero po podłączeniu do tylnych wejść USB działa poprawnie. Powód, za niskie napięcie i natężenie na przednim wyjściu. Widać drugi kabel jest z lepszej jakościowo materiałów wykonanych tzn czystsza miedź i dlatego działa dysk, bo nie stwarza oporu po drodze. Co do kabli podanych w poście to nie ma nic w opisie o czystości miedzi z której jest wykonanych, jak i dodatków zawartych w stopie, czyli ciężko określić który będzie dobry.