Od ok. godziny 14 faktycznie serwis jest niedostępny z zagranicy. Pracujemy nad tym, aby przywrócić łączność - mam nadzieję, że uda się to w ciągu 1-2h. W Polsce problemy nie powinny być odczuwalne.
Spowodowane jest to zapewne faktem, że zagraniczne serwery DNS nie potrafią odpytać naszego serwera DNS - brak łączności z zagranicą. Proponuję skorzystać z polskich DNSów lub wpisać do pliku hosts przypisanie dobreprogramy.pl na 194.0.171.150 - tak czy inaczej mam nadzieję, że już niedługo nie trzeba będzie niczego zmieniać i wszystko zacznie działać, dajcie nam jeszcze chwilę
przemopk, czy możesz wysłać mi na maila wko@xenium.pl wklejony wynik działania polecenia “tracert dobreprogramy.pl”? Polecenie trzeba wykonać w wierszu polecenia (Start - Uruchom - cmd.exe). Z Polski nie powinno być żadnych problemów, więc jeśli u Ciebie serwis był niedostępny przez kilka godzin to tracert (+ informacja u jakiego providera masz dostęp do Internetu - sieć osiedlowa, kablówka, … itp) pomoże nam przeanalizować sprawę.
Właśnie miałem się chwalić, że sytuacja już opanowana Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś problemy w dostępie do serwisu, czy to z Polski czy zagranicy - proszę o informację.