Dodanie grafiki do gry - java awt, swing

Witam,
chcę aby zamiast zwykłego prostokąta w mojej grze (arkanoid) była grafika (jakiś obrazek z internetu).
Mój kod wygląda następująco:

import java.util.;
import java.awt.event.
;

import javax.swing.*;

import java.awt.*;

import javax.swing.*;
import javax.swing.Timer;

import java.io.File;

public class Gameplay extends JPanel implements KeyListener, ActionListener //jpanel umozliwia nam rysowanie obiektow, Listener - przyciski, action - ruch pilki
{
private boolean play = false; // na poczatku STOP
private int score = 0;

private int totalBricks = 5;

private Timer timer;
private int delay=15; // szybkosc pileczki

private int playerX = 310; // pozycja startowa paletki

private int ballposX = 120; // pozycja statowa pileczki
private int ballposY = 350;
private int ballXdir = -3; // w ktora strone porusza sie pileczka
private int ballYdir = -5;

private MapGenerator map;

public Gameplay() // konstruktor
{
    map = new MapGenerator(1, 5); // tworzenie gry  = tworzenie klockow
    addKeyListener(this);
    setFocusable(true);  // ustawienie kursora z automatu na gre
    timer=new Timer(delay,this); //definiowanie ruchy
    timer.start();
}

public void paint(Graphics g) // tworzenie obiektow
{
    // tworzenie tla ogry
    g.setColor(Color.black);
    g.fillRect(1, 1, 692, 592);

    // drawing map
    map.draw((Graphics2D) g);

    // tworzenie bocznych i gornych ograniczen
    g.setColor(Color.yellow);
    g.fillRect(0, 0, 3, 592); // lewa
    g.fillRect(0, 0, 692, 3); //gorna
    g.fillRect(691, 0, 3, 592); // prawa

    // punkty
    g.setColor(Color.white);
    g.setFont(new Font("serif",Font.BOLD, 25));
    g.drawString(""+score, 590,30);

    // paletka

    g.setColor(Color.green);
    g.fillRect(playerX, 550, 100, 8);

    // pileczka
    File imageFile = new File("pobrane.png");
    g.setColor(Color.yellow);
    g.fillOval(ballposX, ballposY, 20, 20);

Chciałbym załadować obrazek z komputera zamiast tego:
" g.setColor(Color.green);
g.fillRect(playerX, 550, 100, 8);"

Czy jest jakaś metoda służąca do czegoś takiego?
Dziękuję za odpowiedzi.

Może jestem naiwny, ale spróbowałbym użyć jednej z 6 metod klasy Graphics o nic nie mówiącej nazwie drawImage (https://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/awt/Graphics.html#drawImage(java.awt.Image,%20int,%20int,%20java.awt.Color,%20java.awt.image.ImageObserver))

Dodałem coś takiego ale wciąż żadnego obrazka nie widać

// paletka

    g.setColor(Color.green);
    g.fillRect(playerX, 550, 100, 8);

    Image image;
    ImageIcon i = new ImageIcon("pobrane.png");
    image = i.getImage();
    g.drawImage(image, 100, 10, null);