witam. ostatnio nic nie ściągałem z internetu tylko antywirus aktualizował baze wirusów i wczoraj otrzymałem rachunek za neostrade miałem płacić 89zł a teraz mi przyszło aż 168 zł za co to bo na rachunku nic nie pisze za co. co mam teraz zrobić?
Zapłacić i złożyć reklamację…
:roll:
Sprawdź czy ci się umowa(promocja) nie skończyła? Jeśli nie, to dzwon na Błękitna Linie i reklamuj.
Ściąganie nie ma nic do rzeczy, Neostrada jest od jakiegoś czasu bez limitów.
Sprawdź, jaką masz umowę z tepsą. Te 89zł – o ile się nie mylę dotyczy Neostrady 2mb/s + pakiet podstawowy na telefon, ale tak czy siak dzwon na Błękitna Linie i reklamuj, ale przed upływem terminu płatności.
Tepsa ma taki „porządek w papierach”, że czasami po miesiącu nie widnieje u nich w rejestrze Twoja wpłata – o dziwo sprawdzając przez dział reklamacji okazuje się, że jest wpłacone. Ot uroki neozdrady.
Na fakturze na pewno masz wyszczególnione za co masz opłatę i za jaki okres.
Infolinie:
19393
801 505 505
Spacer do pobliskiego (już nie telepunktu) a stoiska z zgniłymi pomarańczami :twisted:
Ja nie płaciłem, składałem reklamacje jeśli coś niesłusznie było. Doswiadczenia z reklamacjami w TP mam dobre zdanie, poza czasem nie kompetentnym konsultantem, wyższy pion działa OK obsługi klienta
Pewnie faktycznie umowa się skończyła na czas określony
Jak nie zapłacisz i w porę (czyli przed upływem terminu płatności) nie wyjaśnisz tematu to może Cię spotkać niemiła niespodzianka - wyłączenie usługi… Szczegóły znajdują się w umowie, którą podpisałeś i na warunki w niej zawarte się zgodziłeś…
:roll:
Nie raz miałem taka sytuację często przy przedłużaniu umowy hehe
Zgłaszasz reklamację, i to odnotowują. Korekta przychodzi na drugi miesiąc i tą płaciłem, jasne pamietam ze były telefony ze coś nie było uregulowane, ale do pero po 2 miesiącach