Dodawanie przycisków w arkuszu Excel

W arkuszu pod spodem pod tabelami jest 6 dodatkowych arkuszy (poniedziałek, wtorek itd.)- a w 7 jest nazwany "tydzień " w tym arkuszu
jest opcja „przycisk” na samej górze na który się klika i sprawdza dany dzień czy dane z innych arkuszy (dni) nie zdublowały. np. z poniedziałku.
A ze nie jestem w pełni obeznana z excelem, to niestety za każdym razem jak kliknę „przycisk” przechodzi do arkusza „piątek” i nie sprawdza danych w dany dzień.

Czy może się ktoś wie co to za opcja i jak ją zrobić, aby mi sprawdzała czy nie zdublowało numerów?

Podejrzewam, że pod przycisk jest przypisane makro w VBA, które wykonuje dane sprawdzenie.
Naciśnij prawym na przycisk i wybierz wyśwield kod.
Jak nie będzie tej opcji, to prawym na przycisk i wybierz Przypisz makro, zobacz które jest przypisane pod przycisk i nacisnij edytuj.
W obu przypadkach otworzy się okno VBA gdzie możesz podejrzeć kod i go zmienić.
(ew. ALT + F11) też otwiera to okno.

Jeśli nie jesteś obeznana z excelem, a w szczególności z nagrywaniem/pisaniem/edycją makr to możesz mieć problem z tym.
Co prawda jest dużo darmowych poradników, jednak zależy od stopnia skomplikowania makra i samozaparcia (żeby się w nim połapać dla początkującego)
http://www.mielk.pl/pl/kursy/kurs_vba.php

Nie jestem znawcą, ale temat chyba powinien trafić do „Problemy z oprogramowaniem” a nie do „Windows 10” a i powinien mieć w temacie „Microsoft Excel”. Sam nie wiedziałem, czy chodzi o Excela czy może Calc (lub z innego otwarto-źródłowego pakietu) dopóki w treści raz się słowo excel nie przewinęło.