Dołączony dysk SSD + chęć formatu i postawienia tam systemu = nie wykrywa mi ani dysków ani bootowanego pendriva

Ok, mam problem. Jestem totalnym laikiem, więc wszystko co robiłem starałem się sprawdzać w internecie. No więc tak:
mam nowy dysk SSD, na którym chciałem sobie postawić system (uprzednio miałem system na swoim starym HDD, który mam zamiar nadal używać i jest podłączony).
No, więc zbootowalem pendriva, chciałem robić formata i okazało się, że na SSD nie da się postawić systemu ponieważ wyskakuje informacja “że ten dysk jest MBR, a nie GPT”. Wygooglowem ten błąd i znalazłem rozwiązanie i podążałem za nim zgodnie z instrukcją (załączone zdjęcie). Po wszytskim sformatowalem każdy dysk i pousuwalem partycje przy wyborze stawiania systemu i nadal nic nie przeszło.
Następnie chciałem wrócić do strony BIOSa i tam ustawić wszytskie te opcje z trybami Legacy żeby udało się postawić system na tym SSD.

I TERAZ POJAWIL SIE NAJWIĘKSZY PROBLEM I RECE MI OPADŁY:
W BIOSie w priorytetach bootowania nie wyświetla mi się już żaden dysk, tylko ten SSD (który jest pusty), i nie mogę odpalić instalacji systemu z pendriva i następna sprawa - nie mogę sformatować pendriva (już na drugim komputerze), który był zbootowany.
Proszę pomocy.acab291402ea26ca4ef6ab3dc68f6690d41b3a49

Utwórz bootowalny pendrive w formacie MBR/CSM za pomocą np. programu rufus.

nie mogę sformatować pendriva (już na drugim komputerze), który był zbootowany.

Diskpart
select disk {numer dysku usb}
clean

a dalej format np. narzędziem diskmgmt.msc.

Przygotuj pendrive z instalacją Windowsa za pomocą narzędzia Rufus z opcjami według obrazka poniżej i wtedy zabootuj z niego kompa:


Jak tylko pokażą ci się pierwsze napisy BIOS to wciśnij F12 (wywołanie Boot Menu), wyszukaj pozycję z twoim pendrive i wybierz ją. Powinno to być w stylu “UEFI: xxxxxxx”. Powinien zacząć wczytywać się instalator Windows.

A powinienem się martwić tym, że tego HDD też nie czyta w tych boot priorities?