Dołożenie karty graficznej

Witam!

Jestem zielony w składaniu komputerów więc pytam was. Czy moge kupić komputer z dobrym procesorem i dużo ramu ale słabą zintegrowaną kartą graficzną, tu pytanie czy moge dokupić lepszą karte graficzną do tego komputera? Wiem, że musi być odpowiedni zasilacz, ale coś jeszcze np. płyta główna? Chyba nie bardzo razem będą działać? Jaki powinien być zasilać np. do 3 gb ram procka 2x2.2 i 512 karty graficznej.

Naprawde jak coś źle napisałem nie wpadać w beke, naprawde lamie w tym temacie

Chcesz kupić gotowy komp i dołożyć własną grafikę? Jeśli tak odradzam.

Dlaczego? właśnie ten wątek jest po to abym sie dowiedział :stuck_out_tongue:

Takie gotowce zazwyczaj mają kartę graficzną nadającą się do wyświetlania z gier… czyiś screenów :wink: Procesory często są źle dobrane, o płycie głównej już nie mówiąc, a o zasilaczu to nawet strach wspominać, może wszystko wypalić :wink:

Podaj kwotę którą możesz przeznaczyć na zakup i coś się wyskrobie :wink:

Lepiej odpowiedz na resze pytań :smiley: :stuck_out_tongue:

Wszystko zależy od tego, co chcesz tam wpakować - jeśli kupisz mocną grafikę, a procesor będzie słaby to to nie ma sensu, trzeba wymienić zasilacz, jeśli jest tandetny - też nie ma sensu kupować szrotu, który trzeba wymienić :slight_smile:

Zasilacz jaki? Markowe 400W powinno być odpowiednie, jednak podaj to, zanim kupisz :wink:

Chodzi mi o takie coś NP. http://allegro.pl/dell-gx280-2-8ghz-3gb … 43858.html

I czy do takiego złoma można dołożyć nowy zasilacz i karte graficzną? mówcie co by nie tak było

Dodane 01.11.2011 (Wt) 21:42

oczywiście nie chce tego kupić. to tylko przykład

Do takiego złomu nie opłaca się nic kupować, bo co z tego że kupisz fajną grafikę, skoro po pierwsze być może się nie zmieści a po drugie będzie blokowana przez procesor (bo za słaby)?

Jakby co mam swoją obudowe :> ale np. 512 karty graficznej weszłaby na ten procek? i jaki zasilacz do tego zestawu powinien by być?

Tak nie musisz mówić, że kupa złomu :>