Domena, co dalej. Tworzenie strony

Hej.
Kupiłem domenę w premium.pl i szukam pomocy. Mam domki na wynajem i chciałbym zrobić stronę. Taką niezbyt skomplikowaną, ze zdjęciami, opisami, cennikami, możliwością dodawania komentarzy i własnym mailem.
Czy ktoś mógłby pomóc? Wiem że potrzebny jest hosting, konfiguracja ale nie znam się na tym kompletnie. Gdyby ktoś chciał się podjąć to oczywiście zapłacę.

NO to teraz wybór hostingu, skoro ma to być wizytówka małej firmy, to oferty 50 GB danych i 1 za pierwszy i 1000 zł za drugi rok, to odpadają.

Przykładowa tańsza oferta to brązowa, 15/25 zł https://hostinghouse.pl/hosting / jak chcesz szukaj innej /, dalej prawdopodobnie będziesz musiał zrobić przekierowanie domeny do wybranej firmy hostingowej LUB przenieśc ją od tego operatora, gdzie kupiłeś. Następnie na koncie hostingu instalujesz Wordpress, jest najprostszy, i tworzysz stronę… :wink:

Jak beziesz miał stronę to zostaje temat promocji strony, czyli Content (np artykuły o wynajmie domków, o atrakcjach w okolicy) , budżet na Adwordss i linkowanie… :wink: Do końca miesiąca to zrobisz od zera, jak przysiądziesz wieczorami.

1 polubienie

Tu masz hosting przyzwoity i kreator stron dla lajkoników.
https://hosting.linux.pl/index.html
Dużo gotowych szablonów:
https://demositepro.linux.pl/

1 polubienie

Zastanawiam się czym kierowałeś się przy zakupie domeny? Czemu wybrałeś akurat tą firmę? Dlaczego zdecydowałeś się płacić za domenę prawie 2 razy więcej?

Dlatego że zależało mi na konkretnej nazwie.

Czyli była zajęta i brałeś udział w “aukcji”/“licytacji”?

Była zajęta i dogadałem się z właścicielem na konkretną kwotę.

Pamiętaj tylko o prawach autorskich tworząc stronę biznesową, raz Google nie lubi przeklejek, dwa, to to samo co piractwo komputerowe (naruszenie praw autorskich). :wink:

1 polubienie

Spoko, w takim razie pomyśl od razu nad cesją domeny gdzieś gdzie przedłużenie jest tańsze :slight_smile: