Domena na Nazwa.pl-> strona zredagowana-> teraz hosting

Witam, jestem początkujący w tych sprawach i jak doczytałem na forach zrobiłem podstawowy błąd. Czyli zacząłem od dupy strony czyli najpierw zarejestrowałem domenę na nazwa.pl.

Potem wykupiłem szablon w języku Template Type: JavaScript Based , Width: 1980px /Coding: JQuery / Sources Available: .HTML; .PSD

Software Required:

Adobe Dreamweaver 8+;

Adobe Photoshop CS+;

For uncompressing a template ZIP package:

WinZip 9+ (Windows);

Stuffit Expander 10+ (Mac)

I teraz szukam jakiegoś fajnego hostingu.

Moja strona to jest coś w stylu portfolio. Opis działalności oraz kilkanaście zdjęć.

Mam pytanie czy najlepiej będzie wykupić hosting na nazwa.pl czy można gdzieś indziej jak się ma tam domene… czy są jakieś darmowe serwery.

Oraz jak to wygląda od strony praktyczno- finansowej. Bo z tego co wyczytałem to darmowych serwerów jednak nikt nie poleca z uwagi na reklamy.

Nazwa.pl kusi tym, że serwer w cenie promocyjnej to 16,50 + vat 23% za miesiąc. Więc koszty wydają się optymalne. Jednak boje się o ceny przedłużenia, jak one wyglądają.

Czy za rok można przenieść domenę wraz ze stroną na inny serwer innego operatora.

Bardzo proszę o wytłumaczenie mi tej całej procedury. Oraz co najlepiej się opłaca.

Hosting:

jaki-wybrac-hosting-t510887.html

Za hosting można zejść nawet do ceny ok 40zł za rok.

Ceny przedłużenia musisz sobie sam sprawdzić, nikt tego nie zrobi za Ciebie.

Jeśli w nazwa.pl zarejestrowana domena jest na Ciebie (a zapewne tak jest) to możesz przenieść jej obsługę gdzie indziej. Tak samo zawsze możesz zmienić hosting - oczywiście wiąże się to z przerzucaniem plików i konfiguracją domeny.

Nie raz bardziej się opłaca utrzymywać serwer w jednej firmie a domenę gdzieś indziej.

Dziękuje bardzo za odpowiedz.

Mam jeszcze trzy pytania…

To czyli ten projekt strony który mam mogę ustawić na www.1and1.pl bo znalazłem tam fajną opcje Starter Windows za 4,9 zł/ miesiąc.