Domena w Niemczech , to ma sens?

Witajcie, 

 

jestem w tym zielony, ale już coś zrobiłem, a dalej to chciałbym się Was poradzić.

Otóż mam wykupioną domenę w nazwa.pl

Teraz chciałbym ją przenieść do Niemiec, tzn żeby była zaparkowana na serwerach niemieckich.

Jak się za to zabrać i komu ewentualnie zlecić, żebym nie musiał zapłacić za dużo, wiadomo, że są różne oferty na rynku, jedni tańsi, inni nie.

 

Zaznaczam, że mam zerowe pojęcie o programowaniu jakimkolwiek, więc gdyby ona była w Niemczech, to musiałaby być w serwisie, który jest przyjazny, ułatwia prowadzenie strony itd. Jeżeli niejasno się wyraziłem, to proszę o sugestie, pytania.

 

Pozdrawiam.

Dodaj domenę na serwerze niemieckim, aby utworzyły się wszystkie strefy DNS. Potem ustawiasz adresy DNS tychże serwerów w panelu zarządzania domeną u rejestratora.

 

Jak to zrobić, pytaj administratorów serwerów niemieckich z których usług korzystasz, bo aż tyle da się powiedzieć z zamieszczonego opisu.

 

Nic się całości nie trzyma.

Wróć jeszcze raz na początek myśli i napisz co już posiadasz, czego oczekujesz, co chcesz uzyskać lub osiągnąć.

ps. wróżenie z kuli to zupełnie inna branża :wink:

Dokładnie… parkowanie domeny nic nie kosztuje i można to zrobić samemu wpisując DNS’y serwera w panelu administracyjnym domeny.

 

Nie bardzo rozumiem, co znaczy przenieść domenę do Niemiec? Chcesz, żeby zamiast domena.pl była domena.de? Czy żeby niemiecka firma zarządzała domeną zamiast polskiej nazwa.pl?

 

Wydaje mi się, że chcesz mieć polską domenę (domena.pl) zarządzaną przez polską firmę (nazwa.pl — swoją drogą drogo sobie życzą za domeny), ale hosting (serwer) ma być na terenie Niemiec. Pytanie po co? Jest cała masa bardzo dobrych polskich hostingów w bardzo przystępnych cenach.