Dopisywanie dodatkowych znaków w haśle neostrady


(system) #1

Serdecznie Witam !!

Oczywiście proszę o pomoc !

Mam Win Xp, oczywiście jak Radziliście bez całej aplikacji "Neostrada TP", a podczas łączenia się z neostradą w okienku hasła pojawiają się dodatkowe "kropki" i nie mogę się połączyć.

Poza tym probowałem zmieniać użytkownika i hasło a neo i tak wyświetla błąd 691 lub inny nie pamiętam ale jak czytam opis błędu tzn. zły użytkownik lub hasło.

Komputer po formacie (wczoraj).

Czy może być zawirusowany dysk mimo pełnego formatu ?

Serdeczne Dzięki Każdemu Kto Pomoże !!

ps. O tym że Tylko Dzięki Temu Forum do dzś nie musiałem prośić o pomoc to chyba nie muszę pisać. Wasze rady ratują mnie i mojego kompa od jakiegoś roku. SERDECZNE DZIĘKI !!

ps. 2 nie znalazłem posta na ten temat (może żle szukałem - ale nie wiem czy uda mi się jeszcze raz połączyć )


(Adarek) #2

Zgłosiłeś problem do Neostrady TP ?? Na umowie pisze gdzie sie zgłasza problemy z połaczeniem i hasłem.

Tu na temat twojego hasła nikt Ci nie pomoże.


(adpawl) #3

By sprawdzić LOGIN i zmienić HASłO musisz posiadać numery ID i PIN.

Jeżeli poiadasz te numery, to wchodzisz na: http://www.panel.neostrada.pl, logujesz się, sprawdzasz czy loginy się zgadzają ...i zmieniasz hasło na nowe - pamiętaj by nie używać polskich liter i znaków specjalnych i zwróć też uwage na wielkość liter.

Następnie utwórz sobie nowego dial-up'a wpisująć poprawnie swoj login i nowe hasło.

Jeżeli jednak nie posiadasz ID/PIN, musisz je wpierw pobrać.

Potrzebny do tego będzie nr. zamówienia.

Wchodzisz na: http://www.rejestracja.neostrada.pl, klikasz POBIERZ.

...nastepnie wypełniasz formularz wpisującż: nr, zamówienia, nr. telefonu i nr. pesel lub nip (w przypadku firmy).

-czasem pomimo prawidłowego wypełnienia formularza nie wyświetla nr id/pin - wtedy musisz zadzwonić na infolinie 0800 102 102 i poprosić o odblokowanie twojego zgłoszenia...

Jeżeli jednak nie masz numeru zgłoszenia - dzwoń na 9393 i poproś o jego podanie, po przejściu weryfikacji powinieneś otrzymać ten numerek ...a wtedy odzyskujesz id/pin wg. sposobu podanego powyżej.

Gdy to nie pomoże, dzwoń: 0800 102 102 :wink:


(system) #4

Serdeczne dzięki ale nie o to mi chodziło !!

Komputer sam dopisuje mi do hasła jakieś gupoty i nie wiem dlaczego.

Wpisuje hasło zaznaczone zapisz(zapamiętaj) wszystko OK ale przy następnym wejściu do neo mam 2 x więcej kropek niż w moim haśle.

Pomocy !!


(Monczkin) #5

RobinsonCruzoe działa ci wszystko ?? Działa zapewne i tak ma być. System dopisuje końcówki do hasła, które nie mają wpływu na działanie połączenia z neostradą.


(Bxlukasz) #6

bo windowsz szyfruje te haslo , dormalnie mozna sie polaczyc ...

Kazdy tak ma :wink:


(system) #7

Serdeczne Dzięki !!

Jak widać z mojego pytania nie jestem zbyt bystry --- i chyba dalej nic nie rozumiem. Bo po ukazaniu się tych dodatkowych kropek nie mogę się połączyć. (po raz drugi)

Może jedno nie ma nic wspólnego z drugim ??

Ale jak wpiszę jeszcze raz hasło to dwa razy udało się zanecić a teraz muszę chodzić do sasiada u mnie wyskakuje błąd (691 czy 619 lub jakiś taki) i nic.

Dzięki !!