Dostęp do konta po prostu "wyparował"

Cześć, mam problem z odzyskaniem 12-letniego konta na platformie Roblox. Po napisaniu do wsparcia technicznego dostałem gotową formułkę napisaną przez bota o nazwie David "Musisz zalogować się na tutaj email który był przypisany do konta i wtedy będziesz miał dostęp do konta. Po paru tygodniach w końcu udało mi się zalogować na podany przez wsparcie email (Zapomniałem hasła, parunasto letnie konto zdarza się). Po zalogowaniu się na maila zauważyłem, iż mój ostatni email dotyczący platformy Roblox został odczytany (email o dwustepowej weryfikacji) ponieważ próbowałem się logować, ale to nie ja odczytałem tego maila bo nie miałem wtedy dostępu do konta. Oczywiście olałem to, pomyślałem że to ja może przypadkowo kliknąłem. Wszedłem na stronę Roblox i odzyskałem konto za pomocą maila, a przynajmniej próbowałem. Przyszła wiadomość że „Do tego maila nie ma przypisanego żadnego konta”. Uważałem to za bardzo dziwne, ale dobra. Próbuję zalogować się do konta na platformie, znam hasło tylko muszę wpisać kod dwustepowej weryfikacji który przychodzi na maila. Hasło błędne, i tak z 10 razy. Zdenerwowałem się, uważałem (i dalej uważam) że ktoś włamał się na mojego maila, zauważył że próbuje zalogować się do konta na platformie, to zmienił maila na koncie i hasło żebym przypadkiem się już na nie zalogował. Konto mam na platformie WP więc wszedłem do ustawień i pobrałem ostatnie logowania. Pusto, tylko moje logowanie. Wchodzę na profil mojego konta na platformie i sprawdzam ostatnie logowanie, zgadza się, to ja się ostatni raz logowałem ponad 5 lat temu. Napisałem ponownie wiadomość do wsparcia technicznego w kategorii „Moje konto zostało ukradzione” że nie mam już dostępu i nie wiem dlaczego mój dostęp po prostu wyparował. Odpisali żebym napisał kolejne zgłoszenie z maila na którym było dodane konto. Napisałem ponownie zgłoszenie z tego samego maila, po 30h dostałem odpowiedz że muszę napisać zgłoszenie z maila które zostało pierwsze dodane do konta faktycznie miałem takiego maila. No dobra, loguje się na maila, wiadomość „Twoje konto zostało usunięte” piszę do wsparcia technicznego WP, dostaje wiadomość że nie przywracają usuniętych kont. Piszę wiadomość do pomocy technicznej na platformie że mail który był jako pierwszy dodany do konta został usunięty przez nieaktywność i dostaję odpowiedz „Nie możemy zweryfikować cię jako właściciela”. Czyli w skrócie straciłem bezpowrotnie moje 12-letnie konto do gry które próbowałem odzyskać przez parę miesięcy. Proszę o pomoc, bardzo zależy mi tym koncie i przepraszam za takie chaotyczne pisanie ale jestem zdenerwowany. Czy istnieje coś w stylu wsparcia technicznego Roblox tylko że na zgłoszenia odpowiadają ludzie, a nie boty? Obejrzałem pare filmików na YT o odzyskiwaniu konta i na każdym wysyłali tę samą wiadomość, przez co jestem pewien że to nie są ludzie, a boty. Napisałem również czy nie dałoby rady odzyskać konto przez numer telefonu który jako pierwszy dodany do konta, ale nie, tylko email.

Ciężko powiedzieć. Być może po czasie nieobecności skasowali Ci dostęp do konta. Kontaktuj się formalnymi kanałami, ewentualnie nowe konto.

Na WP możesz założyć stary e-mail od zera.

Niby straszyli, że 1login od WP może to zablokować ale pewnie wdrażać będą blokadę kolejnych kilka lat.

Roblox raczej nie będzie chciał screena czy mail WP jest 12 letni (zrzut 4k ani video nie świadczy o autentyczności kodu html jaki widzisz w przeglądarce) ani pewnie nie widać tego w logach wystawionych na świat.

Spróbować nie zaszkodzi, najwyżej dostaniesz komunikat o zablokowanym loginie.

Więc do porzucania kont lepiej używać jakiegoś hasła z maksymalnym limitem znaków np. 48 by dopiero wyciekł zezwolił na zalogowanie aż wdrożą bany na nazwy.

Na WP możesz założyć stary e-mail od zera.

@krystian3w W jaki sposób mogę to zrobić? Gdy tworzę konto i podaje nazwę maila taką, jaką miałem to się wyświetla że zajęta :frowning:

EDIT: Dla pewności sprawdziłem czy konto faktycznie zostało usunięte, wszedłem do „Nie pamiętasz hasła?” i podałem maila, wyświetlił się komunikat że konto nie istnieje

Prawdopodobnie jest jakiś okres blokady, który trzeba przeczekać zanim adres e-mail trafi do puli wolnych. Takich informacji trzeba byłoby szukać w regulaminie usługi.

Lub inna procedura jest z kontami co mialy kilka lat nieaktywności (permaban).