Dot. log hijackhis

====================================

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga.

Pozdrawiam kuz5

w trybie awaryjnym usuń plik a wpisy hijakciem

dzieki :)dobra co mam zrobic bo nie jestem biegła w kompie i tak cudem to w/w zrobilam.

Złączono Posta : 10.02.2006 (Pią) 17:20

rozumoem ze mam teraz zaznaczyc ptaszkami te w/w. a jaki plik mam usunac w systemie awaryjnym. i jak zmusic kompa do otwarcia w awaryjnym bo jestem zielona. z gory dziękuje

W momencie kiedy komputer się resetuje i ma jeszcze czarny ekran klikamy nieustannie i bardzo szybko w klawisz F8.

Na starszych kompach ta metoda może się nie sprawdzić gdyż klawisz F8 może być wyłączony lub może być przypisany inny.

Np. jeśli komuś po kliknięciu w F8 wyskoczy wybór urządzenia bootującego to znaczy, że u niego klawiszem dzięki,

któremu przechodzi się w tryb awaryjny prawdopodobnie jest F5. Problem z metodą F8 polega

na strzelaniu w ten klawisz WE WŁAŚCIWYM MOMENCIE: na czarnym ekranie ale nie za wcześnie (inaczej wystąpi błąd klawiatury)

i nie za późno (inaczej załaduje się Windows w trybie Normalnym).

zle zrobilam bo usunelam ten plik hijackhis i juz go nie ma ( ponownie sprawdzilam).

Złączono Posta : 10.02.2006 (Pią) 17:47

no i mi sie pokazuje czy umiescic pliki w archiwym te co sa zpakowane lub utworzone nowe. ktore wybrac. a swoja droga dzieki za cierpliwosc dla kobiet :slight_smile:

hm…

Daj nowy log z Hijacka

a tym awaryjnym otwieraniem to rozumiem. ale gdzie szukac teraz tego pliku? ktory usunelam niepotrzebnie programem . to jest pytanie:)

Złączono Posta : 10.02.2006 (Pią) 17:51

Jest Ok dobrze, nie rozumie pytania?