Douszne słuchawki do 50zł

(adam749) #1

Poszukuje dousznych słuchawek na mini-jacka do 50zł, a że nie znam się w doborze słuchawek, więc pisze do Was.

Muszą być głośne i mieć mocne basy.

Dzięki!

(Kamil2993) #2

Coś z firmy Creative ;]

(użytkownik_DP) #3

http://www.allegro.pl/search.php?string ... rs&order=p

Moim zdaniem nie znajdziesz lepszych słuchawek do 150zł.

Używam ich osobiście i mogę je polecić z czystym sumieniem.

IMO Creative to była dobra firma, ale jakieś 8lat temu..

(Miroon93) #4

Na Twoim miejscu skombinowałbym jeszcze niecałe 20 zł i zakupił Creative EP-630.

Sam posiadam je od 1,5 roku i są świetne. Użytkuje je codziennie i w ogóle nie widać śladów zużycia.

Szczerze polecam ich zakup.

(użytkownik_DP) #5

Creative EP-630 - to wcale nie są dobre słuchawki. Na dobrym sprzęcie zamiast czystego basu słychać puste dudnienie.

Poza tym na allegro [i nie tylko] jest pełno podróbek tego modelu.

(Miroon93) #6

Ja i wielu innych użytkowników chwali sobie te słuchawki. EP-630 są właśnie takie jakich szuka Adam749 czyli głośne i mają mocne basy.

I czy ja gdzieś napisałem żeby zakupu dokonywać na Allegro.pl?

(adam749) #7

A i jeszcze jedno. Mi chodzi o takie douszne z gumkami co w HPMach i w tych creativach, a te co podaliście to są takie standardowe.

(użytkownik_DP) #8

Nie, dlatego posłużyłem się sformułowaniem "poza tym".

O allegro wspomniałem, ponieważ w dzisiejszych czasach [i wśród osób tu zgromadzonych] jest to bardzo popularne miejsce dokonywania zakupów.

Sorry za OT.

Edit:

W takim razie pokusiłbym się o: http://www.allegro.pl/item605571580_phi ... _9500.html

(klopas) #9

douszne to są takie jak sennheiser MX 400 :wink: dokanałowe to Creative EP-630 :wink:

to w końcu jakie chcesz, dokanałowe czy douszne?

(adam749) #10

dokanałowe.

(Mail) #11

Tak jak poprzednicy, EP-630

użytkownik_DP , nie wiem co ty masz do tych słuchawek — są wyśmienite.

(Heezootoo) #12

she 9500 jak do tej ceny.