Driver San Francisco - Zablokowane porty

Witam, po uruchomieniu gry w tytule włącza mi się panel konta uplay, następnie klikam “Graj”. Po włączeniu się gry dostaję komunikat “Twoje połączenie z ubisoft server zostało utracone. Opcje sieciowe nie będą dostępne do ponownego zalogowania.” Korzystając z google znalazłem stronę, na której ubisoft udzielił pomocy w podobnym temacie http://ubisoft-pl.custhelp.com/app/answ … ultiplayer . Stosując się do porad chciałem odblokować w/w porty . Do tego użyłem programu “Simple Port Forwarding” i za jego pomocą starałem się to zrobić - niestety dalej nie działało. W końcu postanowiłem sprawdzić za pomocą strony http://www.canyouseeme.org/ czy mam otwarte te porty i również tam dostałem komunikat, że są one niedostępne. Co więcej dowolny wpisany port jest niedostępny. Wszsytkie czynności wykonywałem będąc połączonym z siecią poprzez router TP-LINK WD-W8901G. Stwierdziłem, że być może jest to wina routera i zamieniłem go na stary modem ZXDSL852 v1 lecz to samo… Na czas testów wyłączyłem antywirusa. Firewalla systemowego mam wyłączonego cały czas. Obecnie ustawienia odblokowanych portów na routerze wyglądają tak:

driver.th.jpg

Pisałem dwukrotnie w tej sprawie do pomocy ubisoft lecz żadnej się nie doczekałem dlatego proszę o nią tutaj. Co zrobić aby odblokować te porty?

EDIT: jedyny działający port to 8080. Sprawdziłem to ponieważ otrzymałem taki komunikat z programu “Simple Port Forwarding” przy zmienie portów:

“The WAN HTTP port of CPE will be changed to 8080 if sumbid successfully” zrozumiałem z tego tyle że WAN HTTP będzie teraz działał pod 8080 (i on działa) ale czy ta informacja jakoś pomoże mi odblokować pozostałe porty?