Witam wszystkich, otóż mam problem z instalacją i działaniem drukarki LaserJetPro na systemie Windows 10. Przy każdej próbie instalacji serowników (oryginalnych z oficjalnej strony HP) wywala na końcu błąd krytyczny (za długi czas oczekiwania).
Drukarka “odwala” różne akcje, czasem działa po dodaniu przez “Drukarki i skanery”, a na drugi dzień już nie drukuje żadnego dokumentu, dokumenty wchodzą do kolejki wydruku, mają status “Drukowanie”, ale nic po za tym się nie dzieje.
Jakieś sugestie?
Wywalałem już z rejestru wszystko co związane z HP, wyłączyłem zaporę, antywirusa lecz dalej oficjalne oprogramowanie nie chce się zainstalować poprawnie
Podłączyłem ją sieciowo przez switcha i dodałem jako domyślną. Jak na razie drukuje, ciekawe jak długo
Z tego wynika że Windows 10 lepiej toleruje drukarkę jako sieciową niż lokalną.
Zainstalowałem sterowniki za pomocą programu EasyStart z oficjalnej strony, działała przez chwilę po czym znowu trzyma dokumenty w kolejce ze stanem “Wydrukowano”
W sumie to nie ważne jak podłączę tę drukarkę bo podziała przez jakiś czas, a potem znów trzyma w kolejce i nie drukuje
A jakbyś spróbował wydruku spod jakiegoś Linuxa Live - miałbyś jasną sytuację czyja to wina.
Miałem podobny problem z instalacją i uruchomieniem drukarki HP. Podczas instalacji podstawowych sterowników ściągniętych ze strony pomocy technicznej HP sklep windowsa instalował po cichu apkę HP bez powiadomienia użytkownika. Ta wykastrowana apka HP przejmowała sterowanie drukarką powodując same problemy. Długie strony zajmujące kilka kartek drukowały się z obciętym tekstem mimo, że na podglądzie wydruku tekst był ładnie podzielony na strony. Jedynym sposobem na tę automatyczną niechcianą instalkę gó…nianej apki było wyłączenie dostępu do internetu aby instalacja podstawowych sterowników drukarki przebiegała prawidłowo. Po instalacji i konfiguracji drukarki można było włączyć internet. Ta nieudana apka już się samoczynnie nie wpychała do komputera.