Interesuje mnie zakup drukarki mono tak do 2000zł. To ma być typowo firmowy sprzęt, co polecacie?
Przeliczyć koszty.
Koszt tuszu/toner / liczba stron - koszt jednej.
Średna miesięczna ilość stron drukowana w biurze X czas potrzebny na jedną kartę.
To Ci zawęzi wybór i da szacunkowo obraz co do kosztów i komfortu drukowania (jak np. wyjdzie 200H drukowania w miesiącu, to logiczne, że będa kolejki i potrzebujesz szybszej…).
A ile będziesz drukować dziennie / w miesiącu? W kolorze czy mono? Z funkcja skanu? Xero? Drukowania z nośnika? Sieciowa? Z duplexem? W a4? Koperty? Większe formaty?
Ja mam epsona M1170 niecałe 1200 zł kosztowała, można nią wydrukować nawet 11 000 stron, bardzo ekonomiczne urządzenie, do tego w dobrej cenie. Atrament jest niedrogi, w podajniku mieści się 250 arkuszy, ma złącze Ethernet, także połączenie jest szybkie.
Dziennie około 50 stron na pewno, intresuje mnie model mono wielofunkcyjny ze skanerem i kopiarką, oczywiście sieciowa.