Drukarka nie widzi jednego kartridża z tuszem (HP PSC 1410)

Witam!

Jakiś czas temu dostałem od sąsiada urządzenie wielofunkcyjne HP PSC 1410. Ostatnio próbowałem ją uruchomić, ale niestety wyświetla się error - literka “E” na urządzeniu. Podczas próby diagnozy sprzętu przez narzędzie HP Print & Scan Doctor, a także po uruchomieniu Właściwości drukarki (Panel Sterowania->Drukarki i Faksy) i próbie wydruku testowego wyświetlany jest komunikat: “Lewy pojemnik z atramentem nie został znaleziony”.

 Styki w kartridżu z tuszem kolorowym HP 22 i na karetce zostały przeczyszczone preparatem do czyszczenia styków KONTAKT S.

 Była próba resetu kartridża poprzez zaklejanie dwóch styków na kartridżu.

 Był robiony reset drukarki.

 Kartridże są pełne.

 Jest jeszcze jakiś sposób na usunięcie tego błędu? Może jakieś czyszczenie karetki, czy czegoś innego? Może gdzieś znajduje się zaschnięty stary tusz?

 Proszę o odpowiedź, Jacek Jerominek.

Trzeba sprawdzić na innym sprawnym kartridżu.