Drukarka - problem z tuszami


(Lugi14) #1

Mam drukarkę Epson i kupiłem do niej tusze firmy "Active Jet" no i włozyłem je na początku źle drukowała to wziełem "wyszczyść dysze" no musiałem czyścić parenaście razy, ponieważ ciągle źle drukowała i w pewnym momencie wyskoczył komunikat, że moje tusze nie pasują do tej drukarki (jak by nie pasowały to by chyba nic nie rukowało :confused: ) I teraz nic nie mogę wydrukować nawet czarny tusz, który mi wczesniej drukował dobrze nie chce "działać". Włozyłem nawet te wczesniejsze tusze aby sprawdzić, czy zadziała ale nic nadal to samo wyskakuje ( na obrazku poniżej) :confused: :expressionless:

75340747qn5.jpg


(Łukasz14) #2

lukaas , regenerowałeś cardrige? Jesteś pewien na 100% ,że te cardrige co kupiłeś są pod Twoją drukarkę?


(Lugi14) #3

No tak dobrze kupiłem bo jak, kupowałem w sklepie drukarke to odrazu kupiłem zapasowe tusze do niej sam sprzedawca mi te wybrał i mówił, że beda pasować do niej ;/ Jakaś "nienormalna" ta drukarka można się wkurzyć kiedy biorę aby drukowała ta w ogóle nic nie robi tylko non stop wyświetla ten komunikat i nic nie drukoje ;/ ;/


(Łukasz14) #4

lukaas , kumpel tez tak miał tzn po regenaracji cardrigy mu wyświelało taki komunikat przed drukwaniem, klikało sie ok po czym drukowało wszystko normalnie.


(Lugi14) #5

A ja jak klikne ok to nie drukuje ;/

taki komunikat się wyświetla

34534637kg1.jpg


(me@djohnsc) #6

Może instalacja na nowo sterowników i oprogramowania do drukarki coś da ?? Spróbuj może będzie ok, jeśli nie to daj znać

Pozdrawiam


(Lugi14) #7

nic nie pomogło ;/


(Łukasz14) #8

Wyjmij cardrige i zobacz czy sa na nich oznaczenia T0712,T0713,T0714.


(Lugi14) #9

nie ma...


(Kabuto1378) #10

nie ma... masz jeszcze jakieś pytania zanieś do sklepu z wrzaskiem że nie działa kup zamienniki w 123drukuj.pl-ostatnio tam zamówiłem i wszystko cacy.


(Lugi14) #11

kupiłem te tusze hmm gdzieś 4 tygdnie temu i nie wiem czy mi zwrócą? :expressionless:


(Kabuto1378) #12

ich zasr...... powinnością jest wsiąść te tusze i wymienić bądź zwrócić gotówkę. Ty jest Pan a nie sklep. Ostatnio kupiłem zamiennik do Epsona DX4050 firmowe "tesco" :lol: okazało się że nie są wykrywane zwróciłem i po tygodniu dostaje telefon że mam przyjść po gotówka czeka.


(Łukasz14) #13

lukaas , jesli nie ma tych oznaczen to lipa... Wymień w sklepie na jakieś inne lub niech Ci zwróca kasę. Ja tam nie kupuję nowych cardrigy lepiej kupic tusz i regenerować stare.


(Lugi14) #14

Gdzieś czytałem na innych forach, że trzeba uzyć jakiegoś programatora chipów w celu zresetowania ustawień producenta. Tylko nie wiem jaki to program?...

A co do skelpu do mi powiedzieli, że nie zwrócą, ponieważ nie mają pewności czy napewno u nich kupiłem (nie miałem paragonu).


(Łukasz14) #15

A podaj model swojej drukarki.


(Lugi14) #16

Epson Stylus DX7450


(Kozza) #17

Ja stawiam że sprzedawca się pomylił bo są bardzo podobne tusze zwłaszcza ActiveJet. Zmieniałem ostatnio w takiej drukarce tusz i jak zły wsadziłem to był ten krzyżyk. Radze poszukać kartonika z tuszami bo mam było napisane :confused:


(Lugi14) #18

Na tym kartoniku z tuszami jest napisane takie coś (zdjęcie na dole) :

img002qn5.th.jpg

jesli się zdjęcie nie wyświetli kliknij tutaj --- http://img301.imageshack.us/img301/6744/img002qn5.jpg


(Łukasz14) #19

Czyli wszystko wiadomo. te tusze nie są do Twojej drukarki... Kup jakies inne.


(Lugi14) #20

A mnie to zastanawia czemu czarny tusz działa a te kolorowe nie, chociaż ten czarny ma na tym pudełku to samo napisane co te kolorowe...