Drukarka Samsung SCX-4200 - czy ktos ma? Jak się sprawuje?


(Miszkurka2000) #1

Witam.

Planuje zakup wielofunkcyjnej drukarki laserowej Samsung SCX-4200 - czy ktoś ją ma? Jak się sprawuje?

Będzie używana w domu. Zależy mi na optymalnej jakości i taniej eksploatacji. Czytałem że skaner nie skanuje najlepiej ale czy to prawda? Jesli ktoś mógłby mi poradzić i ewentualnie załączyć jakies próbki skanów.

Miszkurka2000@onet.pl


(Kamil2993) #2

Otóż ową drukareczkę posiadam :slight_smile: , tusze nie są za drogie nawet szybko drukuje , jak na domowe warunki jest git. :slight_smile: , co do skanera to do skanowania "dokumentów" jest idealna


(Miszkurka2000) #3

TUSZE ? - to jest drukarka laserowa? Proszę - przeslij mi na maila skany dokumentu czarno białego i cos w kolorze.


(Kamil2993) #4

sorki powaliło mi się :slight_smile: miałem niedawno atramentowego Canona s 200 , daj meila na gg 6669185 chętnie wysle


(Kamil2993) #5

a jest w poscie sorki :stuck_out_tongue:


(Jareczek777) #6

Użytkuję ową drukareczkę od poł roku. Jeżeli chodzi o jakosć wydruku jest ok. Niestety skaner jest tylko owym urządzeniem z nazwy. Potwierdza sie w tym przypadku opinia , ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.

Toner do tej drukareczki a nie tusz jak pisze uzytkownik Kamil kosztuje w granicach 150 - 250 pln w zaleznosci od sklepu i czy jest to oryginal czy zastepczy. Ja kupiłem ta drukarke tylko dlatego ze kosztowala mnie ona symboliczna zlotowke - byla akcja wymiana drukarek w samsungu :slight_smile:


(Miszkurka2000) #7

Kurcze - straszysz mnie tą jakoscia skanera. Ciebie też poproszę o próbki skanów na meila - OK?


(Kamil2993) #8

wysłałem ci próbki skanów na meila !


(Miszkurka2000) #9

Troche za mała rozdzielczość. Kami wyslij raz jeszcze.


(Miszkurka2000) #10

Proszę jeszcze raz o przysłanie mi próbek skanów w dużej rozdzielczości np. 300 dpi i nie kompresowanie do JPG, jeśli juz to delikatnie. Miszkurka2000@onet.pl


(Miszkurka2000) #11

Jesli ktos wysyłał to jeszcze raz prosze o skany. Miałem przez tydzień przeboje z Onetową płatna pocztą.


(E Jacholkowski) #12

Nie chcę zaczynać nowego tematu :slight_smile: mam pytanie: lepiej kupić Samsung SCX-4200 czy Brother DCP-7010 :)?? Brother ma lepsze parametry a kosztuje niewiele drożej. Czekam na jakieś opinie.


(Miszkurka2000) #13

Samsung jest podobno tani w eksploatacji. Prawdopodobnie jutro będe go już miał i wtedy cos napisze - niech mi tylko ktos przypomni.


(Miszkurka2000) #14

Drukarka rozgrzewa sie szybko, drukuje szybko, ładnie i stosunkowo cicho (to moja pierwsza laserówka wiec mogę być mało wiarygodny), Skaner hmm... http://img225.imageshack.us/img225/8250/17582672pe7.jpg To jest link który znalazłem w sieci odnośnie tej drukarki i przedstawia on jakość skanowania (są takie dziwne kreseczki - widoczne szczególnie na ciemnym tle a na tym zdjęciu są jakby wyolbrzymione - rozjaśnione i wyostrzone, w rzeczywisości nie jest to taka tragedia). Kopiowanie ("xero") przebiega błyskawicznie - "nie mam pojęcia" jak ona to robi ?? HP PSC 1410 (miałem ją wcześniej) skanowała o wiele dłużej. Później napiszę więcej. Na dzień dzisiejszy jestem zadowolony. Jeśli ktoś ma pytania to odpowiem. PS. Wymiary całkowite to: szer.40,5 cm , wys.23 cm, głęb.43,5 cm (licząc od maksymalnego zagięcia kabla zasilającego do ograniczników papieru w podajniku recznym).