Duża ilość ostrzeżeń antywirusowych - prośba o sprawdzenie log'ów

Witam

Od kilku dni otrzymuję bardzo dużą ilość ostrzeżeń antywirusowych a w Chrome ciągle pojawiają mi się wyskakujące okienka - pomimo posiadania uBlock’a.
Używam CCleaner’a i ComboFix’a, ale nic to nie pomogło. Proszę o sprawdzenie logów:
.
.
.

Win7 64bit, i7.

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam

Odinstaluj Java 8 Update 91,Java SE Development Kit 8 Update 91 (64-bit),Tencent QQ.Otwórz notatnik systemowy i wklej:

CloseProcesses:
Task: {3BA79187-D618-4765-8042-06D5A49DB4C4} - System32\Tasks{66483A68-59BE-4B5C-B900-5FF473D540E2} => Chrome.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.28.64.101/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
Task: {6ECDC9C2-16C5-4475-A5A0-D203FE82036B} - \Adobe Flash Player Updater -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8430DF5B-193D-4B82-9DB8-5CD131975CBD} - System32\Tasks{4FF75C15-B342-459B-9DB4-C562CAE5E9F5} => Chrome.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.24.0.104/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
FirewallRules: [{FE6FB79F-453A-4CFB-81C5-15C04243D7B1}] => c:\users\ave\appdata\roaming\tencent\天堂2\37209200a7ed86b98a860f5af13fb10d\teniodl\teniodl.exe
FirewallRules: [{EA64A84B-FD28-4C43-BC43-6B96F2DE0E0B}] => c:\users\ave\appdata\roaming\tencent\天堂2\37209200a7ed86b98a860f5af13fb10d\teniodl\teniodl.exe
FirewallRules: [{5C0DD520-E8A8-4BC2-92C5-37373105FDFE}] => c:\users\ave\appdata\roaming\tencent\天堂Ⅱ\071ccb9febd632649ff056edf9754e34\teniodl\teniodl.exe
FirewallRules: [{D26DFC2F-55DD-41D0-8686-D480839697B3}] => c:\users\ave\appdata\roaming\tencent\天堂Ⅱ\071ccb9febd632649ff056edf9754e34\teniodl\teniodl.exe
FirewallRules: [{91D0062B-29D2-42FA-A885-987F5E96500B}] => C:\program files (x86)\common files\tencent\qqdownload\127\tencentdl.exe
FirewallRules: [{13E6C1D4-BB4F-4FE1-851E-134DCFCFBE2A}] => c:\users\ave\appdata\roaming\tencent\天堂Ⅱ\f7f05a8dfcf6887f53a1fb548b945515\teniodl\teniodl.exe
FirewallRules: [{5D579471-28D4-4E23-8B0B-A23536691833}] => c:\users\ave\appdata\roaming\tencent\天堂Ⅱ\f7f05a8dfcf6887f53a1fb548b945515\teniodl\teniodl.exe
FirewallRules: [{6FE3D965-BD68-4D8F-81F6-8B7216D0F350}] => C:\Program Files (x86)\QQ\Bin\QQ.exe
FirewallRules: [{A85228AE-0FDC-4E01-9B7D-2DA1D1AB95D3}] => C:\Program Files (x86)\QQ\Bin\QQ.exe
FirewallRules: [{10442E47-E5BE-41C3-A735-5467C91D83F5}] => C:\Program Files (x86)\QQ\Bin\auclt.exe
FirewallRules: [{26782103-CA34-4371-9CF1-1DA143C2256C}] => C:\Program Files (x86)\QQ\Bin\auclt.exe
FirewallRules: [{FF653706-00B8-4656-A0FF-5E19B3489385}] => C:\Program Files (x86)\QQ\Bin\txupd.exe
FirewallRules: [{C373C862-1B9F-4528-94D9-574112BF190A}] => C:\Program Files (x86)\QQ\Bin\txupd.exe
HKLM…\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [508128 2016-07-01] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32…\Run: [] => [X]
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtPending] -> {056D528D-CE28-4194-9BA3-BA2E9197FF8C} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSynced] -> {05B38830-F4E9-4329-978B-1DD28605D202} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [###MegaShellExtSyncing] -> {0596C850-7BDD-4C9D-AFDF-873BE6890637} => -> Brak pliku
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-1488555047-913671359-2035468705-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://do-search.com/?type=hppp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://do-search.com/?type=hppp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://do-search.com/web/?type=dspp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://do-search.com/?type=hppp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://do-search.com/web/?type=dspp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378&q={searchTerms}
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
HKU\S-1-5-21-1488555047-913671359-2035468705-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://do-search.com/web/?type=dspp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = hxxp://do-search.com/web/?type=dspp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM -> {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = hxxp://do-search.com/web/?type=dspp&ts=1425673545&from=cor&uid=SAMSUNGXHD103SJ_S246JDWS919378&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
FF Plugin-x32: @qq.com/npqscall -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Tencent\NPQSCALL\npqscall.dll [2016-12-16] (Tencent)
FF Plugin-x32: @qq.com/TXSSO -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Tencent\TXSSO\1.2.1.94\Bin\npSSOAxCtrlForPTLogin.dll [2013-01-25] (Tencent)
CHR HomePage: Default -> file:///C:/Users/Ave/Desktop/incomeup-12/incomeup%20-%20placehold%20-%20Kopia/index.html
CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxp://littlesnippets.net/category/snippets/page/3/
CHR HKLM-x32…\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32…\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
R1 {7f21ea28-929b-4f19-b057-483d53f11b0d}Gw64; C:\Windows\System32\drivers{7f21ea28-929b-4f19-b057-483d53f11b0d}Gw64.sys [48784 2015-03-06] (StdLib)
R1 {a55667f1-a319-4629-a8b6-a68d9d3313ee}Gw64; C:\Windows\System32\drivers{a55667f1-a319-4629-a8b6-a68d9d3313ee}Gw64.sys [48784 2015-03-06] (StdLib)
S3 catchme; ??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 vmci; \SystemRoot\system32\DRIVERS\vmci.sys [X]
S3 VMnetAdapter; system32\DRIVERS\vmnetadapter.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
Uruchom jako administrator FRST i kliknij w Fix/Napraw.
Pobierz i uruchom jako administrator AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/finish/1/ Kliknij Scan(Skanuj) i później Cleaning(Oczyść).

Trzeba było mnie uprzedzić, że zostanie wyczyszczona DOSZCZĘTNIE historia przeglądarki!!!
Zostały zamknięte WSZYSTKIE OTWARTE KARTY! Nie mam ich w historii T_T Miałem otwarte bardzo ważne karty z adresami stron! Niektóre były przypięte!
JAK JE ODZYSKAĆ?! Jak przywrócić utraconą sesję?!

To mnie teraz załatwiłeś. Przywracanie systemy przywróci ustawienia google Chrome?!

Trochę kultury.Mógłbyś nie przeklinać na forum.

1 polubienie

Może i mógłbym, ale kilka dni pracy właśnie szlag trafił! Nie dziw się więc mojej reakcji!
Szukałem pomocy, a facet wpakował mnie w jeszcze większe bagno. Mógł uprzedzić,
że przeglądarka zostanie wyczyszczona i powinienem zapisać ważne karty!

JAK MAM TERAZ PRZYWRÓCIĆ KARTY?! Nie mogę, prawda?

Jakbym chciał wyczyścić przeglądarkę, to bym sam to zrobił. Co mam teraz zrobić?!

Niezły żart. Kilka dni pracy zapisanych w historii przeglądarki?
Masz punkt przywracania utworzony wczoraj, więc użyj ShadowExplorer i spróbuj odzyskać historię z profilu Chrome:
http://www.shadowexplorer.com/documentation/manual.html
%LocalAppData%\Google\Chrome\User Data\default\History

Żart? kilka DNI re-search’u, spora ilość linków z ważnymi informacjami, kilka przypiętych kart - w sumie około 14-16 kart, które szlag trafił. Żartem było zrobienie czyszczenia bez podania informacji, że wszystkie karty szlag trafi - to był żart.

ShadowExplorer nie czyta żadnego z punktów przywracania - to też żart?

Czy nie masz włączonej synchronizacji danych?
Synchronizacja powinna przywrócić historię.
https://support.google.com/chrome/answer/2591582?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl

Ale co mi teraz da synchronizacja, skoro nie była ona włączona? Potrzebuję ODZYSKAĆ historię, a nie użyć synchronizacji po fakcie :confused:

ChromeHistoryView v1.25 też czyta jedynie historię z dnia dzisiejszego - PO CZYSZCZENIU T_T

Kilka dni pracy zapisane w historii przeglądarki.
Wyłączona synchronizacja danych.
Zainfekowana przeglądarka Chrome.
Winni są wszyscy tylko nie @ave20.

Komenda EmptyTemp zawsze kasuje historię przeglądarek, a na forum nie ma wróżki, więc nikt nie wiedział, że masz ważne dane w historii Chrome.
Pozostaje spróbować programów do odzyskiwania danych, ale na partycji systemowej dane mogły zostać nadpisane.
Nie zapisuj żadnych plików na partycji z której chcesz odzyskać dane.
Recuva - Portable i zaznacz Głębokie skanowanie (Deep Scan):
http://www.piriform.com/recuva/builds
Puran File Recovery Portable:
http://www.puransoftware.com/File-Recovery-Download.html

1 polubienie

Wróżka nie było potrzebna. Wystarczyła zwykła wiadomość, że zostanie usunięta historia przeglądarki.
Nie było takiej informacji. Sam wróżką nie jestem, by wiedzieć to zostanie oczyszczone.
Z synchronizacji NIGDY nie musiałem korzystać i 90% użytkowników nie korzysta - nie powinno być
to żadnym zaskoczeniem.
Winny nie jestem i nie próbuj robić ze mnie winnego, bo takie informacje jak czyszczenie historii POWINNY
być dołączone do posta, w którym zostanie przeprowadzone czyszczenie, nie uważasz? :}

Co do Recuva - Portable - znam ten program i o ile mi wiadomo, w przypadku napisania choćby fragmentu sektora dysku, na którym znajdował się plik, niemożliwym jest jego odzyskanie, tylko fragmentaryczne dane, więc wnioskuję, że mam gówniane szanse na odzyskanie czegokolwiek z pliku historii przeglądarki.

Tak się kończą porady na forum, na którym dzieciaki bawią się bez żadnej kontroli. Mam nauczkę :]

Ludzie dzielą się na tych co robią kopie zapasowe i tych, którzy będą robić kopie zapasowe.

2 polubienia

Udzielający ci pomocy wróżkami też nie są i nie wiedzą jakie dane chcesz zachować. Idąc twoim tokiem rozumowania, cały skrypt powinien być dokładnie opisany aby użytkownik wiedział, krok po kroku, jakie czynności są wykonywane w systemie.

Nie cały skrypt, kto mówił o całym skrypcie - to TWÓJ TOK rozumowania, nie mój. Ale jeśli główną rzeczą, która miała zostać wyczyszczona była historia i reset przeglądarki, to ki grzyb bronił podać tę informację przed załączeniem fixlist’y?

To tak wiele zachodu? Tak dużo klikania by napisać informację zwrotną PRZED załączeniem fixlist’y? No fakt, lepiej olać w ogóle wszelkie informacje i przykleić w sekcji Bezpieczeństwo ogólną fixlistę - po co się spuszczać (idąc Twoim tokiem rozumowania).

A kopię zapasową - jeśli nie robi się jej regularnie, system usuwa po pewnym czasie - nie będę przywracał kompa, do stanu z 2015 roku, prawda? :]

No nic…jedyne co pozostaje mi po tym syfie, to próbować odzyskać historię z %LocalAppData%\Google\Chrome\User Data\default\ i odzyskać plik History.

Użyłem Recuva - Portable z głębokim skanowaniem i jako miejsce docelowe wskazałem %LocalAppData%\Google\Chrome\User Data\default\History

Jest cała masa plików z tej lokacji, ale na liście NIE MA pliku History - co zrobić…? Gdzie szukać historii przeglądarki? Jakiego pliku szukać? Pliku History nie ma na liście…

Jakoś tego nie zauważyłem, widzę za to inwektywy, przekleństwa, wulgarne odzywki i roszczeniową postawę (posty z wulgarną treścią zostały usunięte). Daję kilka dni “wolnego” na jej przemyślenie.

Czy uruchomiłeś ShadowExplorer jako admonistrator?
Z raportu Addition wynikało, że powinien być jeden punkt przywracania.
Gdy kliniesz prawym na pliku History, to czy jest tam dostępna opcja Przywróć poprzednie wersje?