Duże pingi,internet strasznie muli,z ledwością można korzystać

Witam,

 

Z góry powiem iż jestem laikiem w sprawach komputera jak i internetu,więc gdybym miał coś zrobić/wykonać prosze mi dokładnie powiedzieć co i jak.

 

Jestem posiadaczem internetu radiowego firmy Raxel,nie mam dostepu do konfiguracji modemu (nie znam hasła),nie znam również nazwy ani modelu routera/anteny. Łączę się poprzez: Antena na dachu—> kabel z taką dziwną końcówką–> wejście z tyłu w komputerze + zasilacz

 

Od ponad 2 tygodni zauważyem straszne skoki pingu w grach jak i na internecie (200-1000+),a teraz nawet cięzko korzysać z internetu,włączenie jakiejkolwiek strony kończy się nieustanymm czekaniem,po czym o tak strona się nie włączy,dzwoniłem do dostawcy,przysłali technika(sądżę że człowiek po gimnazjum :slight_smile: ),wszystko sprawdził,połączenie jak i wszystko w jak najlepszym porządku i nie wiedział w czym może leżyć problem,dlatego zmienił mi tylko port poprzez winbox. Zmieniłen DNSY na googlowskie,również zero poprawy. Oraz kilka miesięcy temu zmieniłem MTU internetu na dobre dla mojego łącza, wynosi ono obecnie CHYBA 1472. Nie wiem już na prawdę co mam robić,a na internecie mi teraz zalezy najbardziej (praca)

To niekoniecznie musi być wina łącza. A komputera. Proponuje przeskanować komputer Antywirusem dodatkowo Malwarebytes Anti-malware. Rejestr wyczyścić CCleaner’em. I ogarnać autostart. Może zbyt wiele programów się uruchamia. Znajdziesz to wpisując w start “msconfig” i wchodząc w zakładkę uruchamianie.

Wszystkie powyższe kroki zostaly wykonane odrazu po pojawieniu się problemu,jak i sprawdzanie logów komputera (frst)