Duże spadki FPS poczas grania w Counter Strike GO

Witam, od tygodnia zauważyłem, że mam straszne spadki fps podczas grania w Counter Strike Global Offensive, wcześniej miałem po 150-200-250 fps podczas grania, a teraz mam spadki fps do 60-70 fps a po chwili znowu do 150. Krótko mówiąc nie da się grać. Co do tej pory zrobiłem? 2 x skanowanie dokładne komputera programem Eset Smart Security, reinstall gry. W temacie jestem trochę zielony, zrobiłem screena podczas tych spadków fps, co mam więcej zrobić?

Powodów może być wiele.

• Zbyt duże temperatury CPU/GPU
  • Niestabilne napięcia
  • Padający dysk twardy (sprawdź informacje SMART)
  • Softwearowe przyczyny
    Czy spadek FPS wiąże się z frezami w obrazie w twoim przypadku?
    Ludzkie oko raczej nie dostrzeże różnicy między 250, a 60fps. (tym bardziej jak masz zwykły monitor z odświeżaniem 60Hz)

Jeśli ludzkie oko nie dostrzega różnic to najwyraźniej wiąze się to z frezami bo w moim przypadku różnica jest kolosalna. Informacje smart? Mógłbyś napisać co dokładnie posprawdzać? Od czego zacząć?

Sprawdziłem indformacje Smart przez program, stan dobry, temperatura 30 stopni.

“Stan dobry” kompletnie nic nie odzwierciedla.
Wklej screeny z programu CrystalDiskInfo.

I jak?

Wkleiłeś mi screena wartościami RAW podanymi szesnastkowo (HEX), ale dobra jakoś sobie to rozczytałem.
Błędy ID: 07, BC wskazują, że dysk ma problemy mechaniczne.
Do tego parametry 01, C3, C7 nie są takie jakie powinny być.
Najprawdopodobniej są nabijane przez błąd pozycjonowania, ale zacznij od wymiany kabla sygnałowego SATA.
Nie rozwiąże to błędów pozycjonowania, ale zobacz, czy pozostałe parametry w.w. się nie zwiększają, po wymianie kabla.
(tylko sobie przełącz wartości tryb dziesiętny / Funkcje> Advanced feature>Wartość Raw>10[DEC])
Powodem twoich problemów jest dysk twardy (99,9%).

Kabel sygnałowy SATA? Co to dokładnie jest? Gdzie ten kabel się znajduje? I na jaki go wymienić?

Oraz czy wartość RAW zmienić na 10 DEC 1 byte czy 10 DEC 2 byte?