Dużo błędów po nieudanej aktualizacji

Witam,

Dwa dni temu włączyła się aktualizacja Win7. Trwało to tak długo bez żadnego widocznego postępu, że zrestartowałem komputer siłowo. Od tego momentu w systemie narobiło się mnóstwo błędów, najpoważniejszym jest brak pliku api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll który uniemożliwia odpalenie jakiegokolwiek programu. Widoczne są również inne błędy, m.in. ciągłe zwiechy firefoxa, błąd groovemonitor itd. Ręczne wklejanie .dll nic nie dało, przywracanie systemu też. Niestety nie mogę przeskanować kompa FRST, bo nie odpala się. Załączam logi z autoruns i GMER. Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdr,

autoruns.txt GMER.txt

 

 

Uruchom Wiersz poleceń (w menu start w Uruchom wpisz cmd.exe i OK), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter, wpisz T i zatwierdź enterem, uruchom ponownie komputer.

Sprawdzenie poprawności plików systemowych . Klawisz z logo Windows + X > Wiersz polecenia (administrator) > wpisz sfc /scannow i ENTER.

Teraz pokaż logi FRST

Zrobiłeś najgłupszą rzecz jaką można zrobić ! HDD ? Lepiej napisz co jest w Podglądzie Zdarzeń ?

Cóż, nie wątpię że mądre to nie było, ale mądry user po szkodzie…

Niestety nie mogę odpalić FRST (błąd api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll). Załączam log CBS ze skanowania poprawności plików systemowych.

http://www86.zippyshare.com/v/BZ0XZD6O/file.html

Niestety nie mogę odpalić też podglądu zdarzeń, wyskakuje błąd “W magazynie brak miejsca dla wykonania tej operacji”.

Wygląda na to że bez formatu się nie obejdzie,plus diagnoza stanu dysku

Czym sprawdzić dysk?

CrystalDiskInfo-wersja portable

albo-MHDD-dla zaawansowanych

Tryb awaryjny z wierszem polecenia ?

EVENTVWR.exe

Kopia zapasowa plików 32/64 - bit :

C:\WINDOWS\WINSXS\x86_microsoft-windows-d…evelapisets-windows_31bf3856ad364e35_7.1.7601.16492_none_862b61bc350b5a4b\api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll

C:\WINDOWS\WINSXS\amd64_microsoft-windows-d…evelapisets-windows_31bf3856ad364e35_7.1.7601.16492_none_e249fd3fed68cb81\api-ms-win-downlevel-user32-l1-1-0.dll

Właścicielem tych plików powinien być TrustedInstaller (NT SERVICE\TrustedInstaller) . Tych “ceregieli” z uprawnieniami można uniknąć posługując się np. KRD 10 lub SLAX 7.09 (Copy & Paste) .

Inna sprawa to to , że uszkodzeniu fizycznemu uległ HDD lub same pliki co w obu tych przypadkach może oznaczać problem ze sformatowaniem dysku .