OTO LOGI:
OTL
http://wklej.org/id/247263/
Nie wiem co się dzieje , po 15-20 min użytkowania nic nie chce się włączyć , ani Mozilla , ani Alt Ctrl Delete , nic kompletnie tczionki znikają , wszystko się zaczyna ciąc , pracuje na XP Professional.
Błędy wyskakują na podobę tego:
I te pliki mnie trochę niepokoją:
W pliku Boot.ini jest to -
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS=“Microsoft Windows XP Professional” /noexecute=optin /fastdetect
Gutek
(Gutek)
26 Grudzień 2009 20:12
#2
Zastosuj się do tego Tematu i zmień tytuł tematu na konkretny.
Pozdrawiam Gutek
Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:
:Processes Explorer.EXE :OTL FF - prefs.js…extensions.enabledItems: {01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C}:4.0.1 O2 - BHO: (Dealio Toolbar) - {01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C} - C:\Program Files\Dealio Toolbar\DealioToolbarIE.dll (Spigot, Inc.) O2 - BHO: (SearchSettings Class) - {E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D} - C:\Program Files\Search Settings\kb128\SearchSettings.dll (Spigot, Inc.) O2 - BHO: (DigitalPowered Toolbar) - {b317125e-2f10-4388-bf1f-2c31c6cd89ed} - C:\Program Files\DigitalPowered\tbDigi.dll (Conduit Ltd.) O3 - HKLM…\Toolbar: (Dealio Toolbar) - {01398B87-61AF-4FFB-9AB5-1A1C5FB39A9C} - C:\Program Files\Dealio Toolbar\DealioToolbarIE.dll (Spigot, Inc.) O3 - HKLM…\Toolbar: (DAEMON Tools Toolbar) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll () O3 - HKLM…\Toolbar: (DigitalPowered Toolbar) - {b317125e-2f10-4388-bf1f-2c31c6cd89ed} - C:\Program Files\DigitalPowered\tbDigi.dll (Conduit Ltd.) O3 - HKCU…\Toolbar\WebBrowser: (DigitalPowered Toolbar) - {B317125E-2F10-4388-BF1F-2C31C6CD89ED} - C:\Program Files\DigitalPowered\tbDigi.dll (Conduit Ltd.) O4 - HKLM…\Run: [searchSettings] C:\Program Files\Search Settings\SearchSettings.exe (Spigot, Inc.) :Files C:\Program Files\Dealio Toolbar C:\Program Files\DigitalPowered C:\Program Files\Search Settings :Commands [emptytemp] [Reboot]
Kliknij w Run Fix . Zatwierdź restart komputera.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem wywołaj opcję Run Scan.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz log z czyszczenia.