Dwa kierunki studiów jednocześnie

Witam

Mam do Was tylko jedno pytanie, czy można jakoś pogodzić dwa kierunki studiów na Uniwersytecie Wrocławskim? Dokładnie chodzi mi o Informatykę i Prawo w trybie dziennym. Czy ktoś próbował takiej, lub podobnej “mikstury”? Głównie mi chodzi, jak jest z godzinami? Czy dużo się będzie zlewać? Nie chodzi o naukę, bo o to się nie boję, jestem w stanie ogarnąć wszystko.

Pozdrawiam i czekam na komentarze. Będę wdzięczny za każdy komentarz, nawet nie o tej uczelni. Może ktoś próbował połączyć takie kierunki, ale na innej uczelni?

Jeszcze raz pozdrawiam.

Rafał.

Witam, sam studiuję informatykę - nawet ten jeden kierunek ciężko jest zrobić - nie mówiąc żeby robić drugi kierunek obok. Znam osobę która robiła jednocześnie biotechnologię i medycynę, przy czym będąc już na wyższym roku bio-tech zaczynała medycynę i mówi że zrobienie tego to było wyzwanie. Suma sumarum ogarnęła. Sam się interesuję trochę drugim kierunkiem i z moich obliczeń wynika - tak będzie dużo przedmiotów się pokrywało. Jak mniemam chcesz zacząć oba kierunki od “zera” - pamiętaj że na większości uczelni na pierwszym roku wykłady są obowiązkowe co daję naprawdę mało czasu aby to pogodzić. Niemniej życzę powodzenia. Życie nagradza ryzykantów.  :-D 

Ryzyko to moje drugie imię :wink:

Aczkolwiek w tym przypadku nie chcę ryzykować. Powiem tak, informatyka to coś, co mnie kręci od podstawówki. Prawem zacząłem interesować się niedawno i nawet mi się do spodobało. Jednak wybierając prawo nie jest tak różowo. Dużo prawników nie ma pracy. Ogólnie jest słabo.

Wybierając informatykę,  to jest chyba lepiej. Już w końcu mam zawód przyszłości (mam też dużo kolegów po tym kierunku szukających pracy).

Łącząc te dwa przedmioty mogę coś osiągnąć. Jednak jak wykładowca zobaczy, że olewam jeden kierunek, to mnie uwali. Jak olewam drugi, to też mnie uwali. Nasuwa mi się myśl: “Spod deszczu pod rynnę”.

Dzięki Ciero za opinię i pozdrawiam.