Dwa problemy z Vista Basic


(Pootom) #1

witam, mam problemy z Vista, otoz:

Problem 1.

gdy robie cos na kompie (pisze na GG, slucham muzyki czy tez wlaczam jakis program) to w pewnym momencie ekran zaczyna “szalec” tj. pojawia sie bialy kolor, po chwili czarny, niektore okna z programami “wyrzuca” w lewy gorny rog i wszystko miga :frowning: :-x

czy wiecie co moze byc tego przyczyna?

Problem 2.

gry wchodze na strone http://www.gryonline.wp.pl z mysla aby zagrac w pokera czy inne gry to po kliknieciu na pokoj np. 3miasto czy Vegas wyskakuje okno tak jak powinno ale w tym momencie strona ktora miala byc w tym oknie wyswietlona poprostu sie zawiesza (Not Responding) i nie moge tego okna zamknac (pomaga dopiero Task Manager) i wtedy musze wylaczyc wszystkie otwarte okna IE…

co moze byc przyczyna tego problemu?

Bardzo prosze Was o pomoc :frowning: :frowning: :frowning:

PS. Gabaryty mojego notebooka:

*Intel Celeron M processor 520 (1.6 GHz, 533 MHz FSB, 1MB L2 cache)

*Intel Graphics Media Accelerator 950

* 80GB HDD

* 512 MB DDR2

* 802.11b/g wireless LAN

z gory dzieki Wam


(Godzu) #2

Masz za mało RAMu na Viste, nie zapominaj, że z 512 MB karta graficzna zabiera ci 128 MB.


(Pootom) #3

co w zwiazku z tym mam zrobic??


(Agatonster) #4

pootom

Na Forum używamy polskich znaków.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemów.

W celu edycji swojego posta proszę skorzystać z przycisku icon_edit.gif

Zignorowanie prośby będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


#5

Zgadnij.


(iwa nike) #6

zdcecydowanie za słaba maszyna na viste .

kupić xp pro

lub kupić ram . jednak lepszym rozwiązaniem będzie xp ( moim zdaniem )


#7

Powiedz mi po co koledze XP w wersji Pro? Moim zdaniem w zupełności wystarczy w wersji Home, albo przejście na jakąś dystrybucję Linuksa, dla której ten sprzęt jest idealny.


(Sebawroclaw) #8

Na Viste za słaby ale Windows HE będzie idealny :stuck_out_tongue:


(W O L F) #9

dokupienie Ram bedzie chyba tańsze niz systemu


(mktos) #10

A ja mam wrażenie, że bzdury gadacie. Intel GMA950 nie zabiera 128 MB RAM, a maszyna uciągnie Vistę, zwłaszcza, ze jest to wersja Home Basic, czyli bez Aero Glass.

A te problemy na pewno nie są spowodowane “słabością” komputera. Raczej sprawdziłbym czy sterowniki do karty graficznej są zainstalowane najnowsze, czy Gadu-Gadu jest zainstalowane najnowsze, bo ono lubiło rózne cuda takie z miganiem ekranu robić.

A co do drugiego pytania to nie wiem akurat.


(Lucyfer1991) #11

Musisz uruchomić IE jako admin :slight_smile: IE -> prawy klik -> Uruchom jako administator :slight_smile:

PS. Tylko tak rób jak będziesz chciał zainstalować ActiveX z http://www.gryonline.wp.pl , po tym jak juz zainstalujesz… możesz otworzyć normalnie przeglądarke bez prawa admina :wink:


(Pootom) #12

Agaton jestes moderatorem a nie zauwazyles jeszcze ze juz dwa razy tlumaczylem sie z tego ze nie mge uzywac polskich liter… a wiec powtorze to tylko i wylacznie Tobie… ‘mieszkam w USA i nie mam dostepu do polskich liter…’

a co do tego co napisal lucyfer9 to ja juz mam zainstalowane wtyczki a i tak ciagle mi sie to dzieje…

a do tego co napisali inni uzytkownicy do pytania 1 to nie wiem dlaczego ale nie wydaje mi sie zebyscie mieli chyba racje bo tego laptopa kupilem 2 tygodnie temu w Best-Buy… czyzby sprzedawali slaby sprzet z Vista?? poprawcie mnie jesli sie myle…


(system) #13

Na 99% jest to wina GG lub innego niekompatybilnego z Vistą oprogramowania.

Odinstaluj GG (np. jako komunikatora GG wykorzystaj Tlena), a po kilku godzinach/dniach przekonasz się czy warto.


(Pootom) #14

disable jesli to jest ten problem i jesli mi to pomoze to masz u mnie :smiley:


(Agatonster) #15

Zauważam, że piszesz niechlujnie - stąd moja uwaga.

Ty natomiast daruj sobie takie uwagi w postach - do wyjaśniania takich problemów służy kanał PW… :?


(Pootom) #16

sugerujesz mi ze robie bledy ortograficzne?? przeciez to nie moja wina ze nie mam tu polskich liter…


(Chaker Osiedlowy) #17

A od czego są “Opcje regionalne i językowe”? Było już o tym wiele na forum.

Usuń je (zarządzaj dodatkami w menu Tools), potem uruchom jako Admin i zainstaluj ponownie. Poza tym czy masz Javę, Flasha itp. ?

Sprawdź czy działa ci na Firefoksie.