Dwa Systemy


(Tomusiontko88) #1

Siema... jak moge zlikwidowac wybor systemu podczas ladowania sie systemu...?? mam do wybory xp home edition lub proffesional, ale ten home edition ostal sformatowany... naiszcie jak moge zrobic zeby system automatycznie sie ladowal... z gory dzieki za pomoc:)


(fiesta) #2

Otworzyć plik wsadowy boot.ini w notatniku skasować wszystko i wkleić to:

[boot loader]

timeout=30

default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS

[operating systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect

Zapisać zmiany

Zrestartować system

I powinno być wszystko OK 8)


(lazikar) #3

Oczywiscie tak ma wygladac jak masz system na partycji c. :slight_smile:


(Tolek125) #4

Witam. Albo możesz też tak: Panel sterowania: System: zaawansowane:Uruchamianie i odzyskiwanie: Ustawienia: Uruchamianie systemu. I tam sobie ustawiasz. Pozdro.


(system) #5

Pewnie próbowałeś sobie przypomnieć ten sposób :stuck_out_tongue:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … 855#316855