Dwie wtyczki, jedna od karty graficznej nie działa

Witam wszystkich. Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem kompletnym “laikiem”, no i o wielu rzeczach nie mam pojęcia… a więc zacznę od samego początku. Jakiś czas temu była burza, no to ja kulturalnie wyłączyłem komputer, monitor - odłączyłem później z gniazdka. Następnego dnia włączam komputer, a na monitorze napis “brak sygnału”… odłączyłem monitor, podłączyłem znowu, zresetowałem komputer i to samo. Podłączyłem pod drugą niebieską wtyczkę ( :smiley: nie mam nawet pojęcia jak te wtyczki się nazywają) monitor i wtedy zadziałało… no i chciałem sobie pograć w GTA San Andreas, włączam i od razu wyskoczyły mi błędy dot. modyfikacji które “polepszały” znacząco grafikę w GTA, no to je usunąłem… włączam grę ponownie, włącza się - bez wygładzania krawędzi, ze strasznymi lagami na najwyższych detalach… grać się nie da, mam tak z większością gier w które wcześniej grałem normalnie, NBA 2k11, Battlefield i inne (niektóre W OGÓLE się nie włączają). Od razu pokapowałem się że jest to związane z tym że monitor mam podłączony do innej wtyczki (?). Mam jakieś dwie niebieskie wtyczki, teraz podłączam do tej wyżej, wcześniej podłączałem do tej niżej która jest chyba bezpośrednio podłączana do karty graficznej - wtedy wszystko działało pięknie. Mam słaby komputer, ale przy podłączaniu do tej wtyczki do karty graficznej (?) te “starsze” gry działały fajnie, na najwyższych detalach i w ogóle… teraz grać się nie da, no chyba że na najniższych. Teraz moje pytanie… da się jakoś naprawić tą wtyczkę? Czy to całkiem karta graficzna się zepsuła? Nie mam pojęcia, nie znam się dlatego proszę Was o pomoc.

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora.  Dziękuję za uwagę.