Dxc.exe

jestem zupelnie zielony w tych sprawach i skopiuje loga z hijackthis prosze o pomoc co jest nie tak :frowning: ja nic nie potrafie zrobic.

Mecze sie tez co chwila z jakims dziwnym plikiem dxc.exe i nie moge tego skasowac prosze o pomoc help :frowning:

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Pozdrawiam Gutek2222

No nie tylko Deluxe, ale też dużo innego syfu niestety :frowning:

  1. Zamknij ie na czas usuwania Deluxe.

  2. Start > Panelu Sterowania>Dodaj/Usuń programy>poszukaj DeluxeCommunications i go odinstaluj.

Wyłączasz przywracanie systemu (Panel sterowania -> System -> Przywracanie systemu -> zaznaczasz „Wyłącz przywracanie systemu” ).

W HJT odpalonym z trybie awaryjnym zaznaczasz wpisy i klikasz na dole “Fix checked” , to co na czerwono usuwasz ręcznie z dysku:

Użyj ATF-Cleaner – wyczyści tempy.

Po zabiegach nowe logi z HiJacka oraz Silent Runners (zaznaczasz No i czekasz aż skończy pracować w tle).

Proszę zmienić tytuł swojego tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif

oto i one :

oraz silent chyba dobrze to zrobilem :

Otwórz notatnik i wklej w nim to:

Plik -> zapisz jako -> zmień rozszerzenie na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG

Odpal plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru i reset kompa :slight_smile:

Start > Wszystkie programy > Akcesoria > Narzędzia systemowe > Zaplanowane zadania i usuń wpisy z A.

Daj nowego Silenta :slight_smile:

silent :smiley: :

W logu jeszcze:

Folder usuń ręcznie w trybie awaryjnym jeśli będzie.

Dodatkowo otwórz Notatnik i wklej w nim to:

Plik >>> Zapisz jako >>> Zmień rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> Zapisz pod nazwą FIX.REG i uruchom go w trybie awaryjnym.

Poczytaj Usuwanie DeluxeCommunications.

Po wykonaniu wklej nowe logi.

czyli co mam zrobic z tym logiem … ;/ bo nie wiem za bardzo co i jak

  1. Otwórz Notatnik i wklej w nim to: