Dylemat między konsolą a częściami do PC

Cześć, mój budżet wynosi 2,2 tysiące zł. Mam dylemat.Czy bardziej opłaca się kupić konsole (w tym wypadku PS4), czy części do tego komputera, tak żeby gry takie jak Watch Dogs 2,Wiedźmin3,Mafia3, chodziły na średnich/wysokich i były grywalne czyli miały FPS w granicach 40-60.

Win 7 64 bit Home Premium
6 gb RAM
Intel Core i3 CPU 530 @ 2,93 GHz
Nvidia GeForce GTX 650 Ti

Nie wiem jak sprawdzić zasilacz,płytę główną i co tam jeszcze będziecie potrzebować.Wiem też,że mam dysk SSID czy jakoś tak.

Drugie zapytanie,dotyczy konsoli.Jeżeli mam do wyboru PS4 Slim i PS4 Pro,a nie mam telewizora 4k, i nie zamierzam go kupywać to bardziej opłacalne będzie kupienie konsoli PS4 Slim?

Dzięki i pozdrawiam

Przypominam, że na PS4 i XOne max to 30 fps.

Szczerze to nie znam się na FPS, chodzi mi jedynie o to,żeby gra chodziła płynnie bez żadnych ścinek itp.

[quote=“Xeshey, post:1, topic:522164, full:true”]
Cześć, mój budżet wynosi 2,2 tysiące zł. Mam dylemat.Czy bardziej opłaca się kupić konsole (w tym wypadku PS4), czy części do tego komputera, tak żeby gry takie jak Watch Dogs 2,Wiedźmin3,Mafia3, chodziły na średnich/wysokich i były grywalne czyli miały FPS w granicach 40-60.

Win 7 64 bit Home Premium6 gb RAMIntel Core i3 CPU 530 @ 2,93 GHzNvidia GeForce GTX 650 Ti

Nie wiem jak sprawdzić zasilacz,płytę główną i co tam jeszcze będziecie potrzebować.Wiem też,że mam dysk SSID czy jakoś tak.

Drugie zapytanie,dotyczy konsoli.Jeżeli mam do wyboru PS4 Slim i PS4 Pro,a nie mam telewizora 4k, i nie zamierzam go kupywać to bardziej opłacalne będzie kupienie konsoli PS4 Slim?

Dzięki i pozdrawiam
[/quote]Cześć,
czy ja już Tobie przypadkiem nie odpowiadałem? W każdym razie na pewno w bardzo podobnym przypadku…