Witam. Składam nowego PC . Jedyne co zostało do zakupu to karta graficzna. Mam ogromny dylemat . Panowie w skelpie starali się wybrać dla mnie jak najlepszą karte . Ja osobiście nie mogę się zdecydować czy ma to być GF 8800 GT ASUSA , czy GF 9600GT GIGABYTE. Jednak przeglądając oferty na komputroniku , tam gdzie chce kupić jedną z kart wpadła mi w oko jescze jedna karta a mianowicie GF9800GTX GIGABYTE. Chcę kupić najlepszą z nich , 512 MB , 256 bit . Reszta parametrów pomiędzy tymi 3-ma kartami jest bardzo zbliżona , lecz chciałbym się Was poradzić , zobaczyć co sądzicie o tych kartach. Ceny jakie mnie interesują to max.600 zł.
Spawdz sobię na emarket.pl tam masz duży wybór kart nawet tanich popieram to co inni mówią radek bedzie najleprzy sam mam radeona i jest bardzo dobry ge force nie są takie aż wydajne jak już to musiał byś kupować z serii 280
Karty z chipsetem Radeon są owiele bardziej droższe , a patrząc na ich parametry są porównywalne z parametrami kart GeForce. Większość gier jest tworzona pod GeForce (loga przy włączaniu) , dzięki za zainteresowanie tematem. Napiszę za 2 tyg. jaką karte kupiłem .
To jakiś nowy sposób dobierania pamięci na karcie do rozdzielczości w jakiej się pracuje ? :lol: W takim razie, ja pracując na 2048×1536 powinienem mieć prawie 2GB pamięci na karcie :x . Do zwyczajnej pracy na komputerze wystarczy nawet 256mb (których i tak nie wykorzystasz). A to w jakiej rozdzielczości się gra, to też inna sprawa. Daruj sobie takie porady, nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. Poza tym, jak monitor może mieć rozdzielczość ? Ma taką, jaką sobie dana osoba ustawi. Pozostaje tylko kwestia tego, jaką najwyższą jest w stanie obsłużyć.
PS. Ufaj zawsze temu co piszą na allegro. Logiczne że każdy zachwala swój towar, co nie zawsze jest w 100% zgodne z rzeczywistością. Z czasem Ci przejdzie jak się na czymś “przejedziesz”.
Jest to o tyle ważne, że jeśli monitor pracuje z rozdzielczością maksymalną np 1920x1650(czy jakoś tak) to tekstury będą zajmować więcej i to dużo więcej niż takie w rozdziałce 1280x1024, w związku z czym gdy karta będzie mieć za mało pamięci będzie musiała często doczytywać tekstury;]