Witam. Zakupiłem dysk twardy 2,5" WD 500GB. Przez jakiś czas używałem go jako zewnętrzny dysk na USB. Teraz gdy wsadzłiem go do komputera pojawił się problem z opóźnieniem odczytu danych (przez USB dysk chodził bezproblemowo). Czasem chodzi w miarę a czasem mam problemy z zwykłym odtwarzaniem mp3. Na dysku jest 108Gb wolnego miejsca.
“Hardware ECC Recovered” to są błędne sektory? I skąd wziąłeś liczbę 66?
Pierwsza wklejka jest dla dysku 3,2" segate 320 Gb druga dla 2,5" WD 500GB.
Różnica w wydajności będzie i tak bo jeden ma 7200 rpm a drugi 5400 rpm czy tam 5200.
Dysk segate ma juz z 6-8 lat to moze byc na wykończeniu ale ten WD 500Gb ma niecaly rok i byl juz raz wymieniany.
Ok, teraz juz kumam. Zaniose na tygodniu go na gwarancje i zobacze co powiedza, dysk byl ostatnio rozwalony z mojej winy w sumie i wymienili to teraz tymbardziej powinni wymienic go. Dzieki wielkie za pomoc
Byłem w sklepie komputerowym w którym zakupilem ten dysk. Powiedzieli mi ze minal rok od daty zakupu i oni mi nie wyślą tego dysku na gwarancje bo oni odsyłają dyski do dealera a nie do serwisu i ze musze sam to zrobic i zeby zarejestrowac dysk na stronie WD. Mogłby ktos mi wyjasnic co musze zrobic i gdzie wyslac ten dysk. Zalozylem konto na stronie WD, zarejestrowalem dysk i probowalem dowiedziec sie gdzie nalezy wyslac dysk to napotkalem jakis regulamin i aktywacje usługi Plan serwisowy. W regulaminie pisze ze nalezy zakupic i aktywowac plan serwisowy. Wie ktos moze o co z tym chodzi?