Dysk c nie chce się otworzyć

Witam.

Problem polega na tym że nie chcą mi się otworzyć dyski. Mogę je otworzyć jedynie wybierając program z listy. Zrobiłam skanowanie za pomocą avasta i usunęłam kilka wirusów.

Wiem, że ten problem był już omawiany na forum, ale ja jestem raczej laikiem jeżeli chodzi o te sprawy więc chciałabym wiedzieć które wpisy mam usunąć po slanowaniu programem HijackThis?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 17:52:14, on 2008-03-18

Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Boot mode: Normal


Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe

C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\system32\acs.exe

C:\Program Files\Dassault Systemes\B16\intel_a\code\bin\CATSysDemon.exe

C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\mscorsvw.exe

C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe

C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe

C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe

C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program Files\Atheros\ACU.exe

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\Program Files\Motorola\SMSERIAL\sm56hlpr.exe

C:\Program Files\Java\jre1.5.0_07\bin\jusched.exe

C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE

C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe

C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe

C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LightScribeControlPanel.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe