Peshek
(Zaq123321qaz)
#1
Witam. Jako, że mój poprzedni temat poszedl w zapomnienie, ponawiam prośbę o sprawdzenie logów. Opiszę problem cytując post z poprzedniego tematu.
Log z hijackthis:
http://www.wklej.org/id/71608/?zawin=0
Logi z RIST:
-info: http://wklej.org/id/71610/?zawin=0
-log: http://wklej.org/id/71611/?zawin=0
Log z Silent Runners:
http://wklej.org/id/71612/?zawin=0
ComboFix nie działa (chyba dlatego że Vista x64, ale nie jestem pewien).
Pobierz Malwarebytes’ Anti-Malware przeskanuj wszystkie dyski usuń co znajdzie daj log na forum
Peshek
(Zaq123321qaz)
#3
huber2t
(huber2t)
#4
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum