Dysk twardy, Windows 7, komputer freezuje i konieczny jest restart

Witam.

Od czasu ostatniego formatu dysku twardego w laptopie (Windows 7 Ultimate 64-bit) mam problem z dyskiem twardym. Dokładniej to po prostu wyłącza mi się on powodując freez’a i muszę restartować komputer. Dzieje się tak głównie gdy gram w CS:GO, ale raz stało się tak przy przeglądaniu stron w sieci. Wydaje mi się, że to może być wirus gdyż został wyłączony proces programu antywirusowego Avast i nie mogę go przywrócić. Proszę o pomoc a poniżej zamieszczam logi. Sprawdziłem jeszcze dysk przez HD Tune i pokazuje błąd jednego sektoru.

 

http://www.wklej.org/id/1776869/

http://www.wklej.org/id/1776870/

http://www.wklej.org/id/1776871/

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

kotu98 , zapoznaj się, proszę, z regulaminem działu bezpieczeństwo, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Skoro avast sie nie chce uruchomic to go przeinstaluj, jesli dalej jest bląd zrób format i zainstaluj od nowa.

 

Poszukaj lepszego antywirusa bo avast jest bardzo słaby, już AVG którego można również za darmo otrzymać jest kilku krotnie lepszy.

Skąd wiesz że 'dysk się wyłącza" ?

Otwórz notatnik systemowy i wklej:

AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\Application Data:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\Application Data:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\AppData\Roaming:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\AppData\Roaming:NT2
HKU\S-1-5-21-330062055-2019238030-3715996488-1000\...\Run: [AdobeBridge] = [X]
BHO-x32: MSS+ Identifier - {0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01} - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McAfeeMSS_IE.dll [2014-04-09] (McAfee, Inc.)
FF HKU\S-1-5-21-330062055-2019238030-3715996488-1000\...\Firefox\Extensions: [{e4f94d1e-2f53-401e-8885-681602c0ddd8}] - C:\ProgramData\McAfee Security Scan\Extensions\{e4f94d1e-2f53-401e-8885-681602c0ddd8}.xpi
FF Extension: McAfee Security Scan Plus - C:\ProgramData\McAfee Security Scan\Extensions\{e4f94d1e-2f53-401e-8885-681602c0ddd8}.xpi [2014-04-04]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [bopakagnckmlgajfccecajhnimjiiedh] - http://clients2.google.com/service/update2/crx
S4 McComponentHostService; C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McCHSvc.exe [289256 2014-04-09] (McAfee, Inc.)
S3 FairplayKD; \\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 xhunter1; \\C:\Windows\xhunter1.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.

Zrobiłem tak jak pisał kolega wyżej i problem nadal występuje.

Skasuj folder C:\FRST

Czyli wada dysku.

Hej,

Wrzuć screena z programu CrystalDiskInfo.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Nie wiem czy o to dokładnie chodziło, jak coś jeszcze potrzeba więcej to pisz.

http://screenshot.sh/mGBIK8kXmYUTi

Niestety dysk do wymiany,zgraj ważne dane z dysku

Hej,

Chyba że masz na niego gwarancję, to oczywiście warto z niej skorzystać.

Pozdrawiam,

Dimatheus

Niestety to jest już 2 letni laptop, a gwarancja była właśnie na 2 lata. Dzięki wszystkim za pomoc. Zamykam