Dysk twardy, Windows 7, komputer freezuje i konieczny jest restart


(Mifal 9) #1

Witam.

Od czasu ostatniego formatu dysku twardego w laptopie (Windows 7 Ultimate 64-bit) mam problem z dyskiem twardym. Dokładniej to po prostu wyłącza mi się on powodując freez'a i muszę restartować komputer. Dzieje się tak głównie gdy gram w CS:GO, ale raz stało się tak przy przeglądaniu stron w sieci. Wydaje mi się, że to może być wirus gdyż został wyłączony proces programu antywirusowego Avast i nie mogę go przywrócić. Proszę o pomoc a poniżej zamieszczam logi. Sprawdziłem jeszcze dysk przez HD Tune i pokazuje błąd jednego sektoru.

 

http://www.wklej.org/id/1776869/

http://www.wklej.org/id/1776870/

http://www.wklej.org/id/1776871/

 

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam


(Dimatheus) #2

kotu98 , zapoznaj się, proszę, z regulaminem działu bezpieczeństwo, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj (na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Suami777) #3

Skoro avast sie nie chce uruchomic to go przeinstaluj, jesli dalej jest bląd zrób format i zainstaluj od nowa.

 

Poszukaj lepszego antywirusa bo avast jest bardzo słaby, już AVG którego można również za darmo otrzymać jest kilku krotnie lepszy.

Skąd wiesz że 'dysk się wyłącza" ?


(Acorus) #4

Otwórz notatnik systemowy i wklej:

AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT2
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\Application Data:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\Application Data:NT2
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\AppData\Roaming:NT
AlternateDataStreams: C:\Users\kotu\AppData\Roaming:NT2
HKU\S-1-5-21-330062055-2019238030-3715996488-1000\...\Run: [AdobeBridge] = [X]
BHO-x32: MSS+ Identifier - {0E8A89AD-95D7-40EB-8D9D-083EF7066A01} - C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McAfeeMSS_IE.dll [2014-04-09] (McAfee, Inc.)
FF HKU\S-1-5-21-330062055-2019238030-3715996488-1000\...\Firefox\Extensions: [{e4f94d1e-2f53-401e-8885-681602c0ddd8}] - C:\ProgramData\McAfee Security Scan\Extensions\{e4f94d1e-2f53-401e-8885-681602c0ddd8}.xpi
FF Extension: McAfee Security Scan Plus - C:\ProgramData\McAfee Security Scan\Extensions\{e4f94d1e-2f53-401e-8885-681602c0ddd8}.xpi [2014-04-04]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [bopakagnckmlgajfccecajhnimjiiedh] - http://clients2.google.com/service/update2/crx
S4 McComponentHostService; C:\Program Files\McAfee Security Scan\3.8.150\McCHSvc.exe [289256 2014-04-09] (McAfee, Inc.)
S3 FairplayKD; \\C:\ProgramData\MTA San Andreas All\Common\temp\FairplayKD.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 xhunter1; \\C:\Windows\xhunter1.sys [X]
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.


(Mifal 9) #5

Zrobiłem tak jak pisał kolega wyżej i problem nadal występuje.


(Acorus) #6

Skasuj folder C:\FRST

Czyli wada dysku.


(Dimatheus) #7

Hej,

Wrzuć screena z programu CrystalDiskInfo.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Mifal 9) #8

Nie wiem czy o to dokładnie chodziło, jak coś jeszcze potrzeba więcej to pisz.

http://screenshot.sh/mGBIK8kXmYUTi


(IPSEN) #9

Niestety dysk do wymiany,zgraj ważne dane z dysku


(Dimatheus) #10

Hej,

Chyba że masz na niego gwarancję, to oczywiście warto z niej skorzystać.

Pozdrawiam,

Dimatheus


(Mifal 9) #11

Niestety to jest już 2 letni laptop, a gwarancja była właśnie na 2 lata. Dzięki wszystkim za pomoc. Zamykam