Dysk twardy--znikneło 6gb


(Clexik) #1

Witam.

Mam dysk twardy samsunga 80gb.Wczoraj robiłem formata i w trakcie instalowania świeżej kopi windowsa i dzieleniu na partycje gdzieś wcieło 6gb. Poza tymi 8mb co system sobie zostawia pokazywało 74gb. Chciałbym sie dowiedzieć czy mozna odzyskac jakoś ta reszte i czemu tak sie stało.Z góry dzieki.Pozdrawiam 8)


(MarS) #2

Nic się nie stało. Rozmiar dysku jest pokazywany prawidłowo


(boczi) #3

Clexik proszę poprawić wiadomość, na Forum używamy polskich znaków w pisowni i poprawić temat na konkretny, obrazujący problem. Używasz opcji Zmień


(Lukaszniemczyk Tonie) #4

Ja mam dysk 250Gb i 234Gb do użytku, zawsze jest troszeczkę mniej niż na pudełku :slight_smile: Wszystko ci działa! !!


(Cookies23) #5

Normalnie. Ja mam 75 GB z 80.

Poprstu producenci liczą 1 GB jako 1000MB a normalnie jest 1024 MB.


(Clexik) #6

wszystko działa tylko wcześniej jak robiłem formata to brakowało 2gb a teraz juz 6.Niewiem czemu tak jest.Za kazdym formatem bedzie wiecej brakować czy co?W końcu twardziela zabraknie :smiley:


(Neon1992) #7

Clexik nie bój się za każdym formatem nie będzie zabierało miejsca.

Dla pocieszenia u mnie dysk 250GB ma rzeczywiście 232GB i gdzie reszta :stuck_out_tongue:


(Technik Elektro) #8

wklej zawartość zakładki Health oraz Info z programu HDTUNE.


(Neon1992) #9

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ca7acefd18485c68


(Wujek 15) #10

u Ciebie wszystko jest OK.

technik_elektro , mówił o Clexik'u żeby wkleił zawartość.


(Clexik) #11

zrobiłem zrzuty z tego programu HD TUNE

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/633 ... 4f3b5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a83 ... 49838.html


(Technik Elektro) #12

wszystko z dyskiem w porządku!! co najwyżej zmieniłbym taśmę ide.


(Clexik) #13

To super :slight_smile: Dzieki wielkie za pomoc :piwo: