Działa tylko Opera i IE

Mam problem, otóż na moim komputerze (czy to na Windowsie, czy to na Linuxie) - nie mogę używać innych przeglądarek niż Opera i Internet Explorer (oraz przeglądarki z silnikiem IE, np. The World). W Firefoxie po chwili włącza się Mozilla Crash Reporter, w Google Chrome zaś Kurza Twarz, a Midori po prostu sam się wyłącza i widzę tylko ,was killed by signal 4’’. Szukałam wszędzie, ale nie znalazłam podobnych objawów, jak u mnie. Dodam jeszcze, że komputer to HP Compaq 600 z procesorem Intel Celeron CPU 2.80 GHz. Pozdrawiam i dziękuję za każdą odpowiedź, męczy mnie już używanie Opery.

och przepraszam, poprawka - jest to HP Compaq dc7600 (źle przeczytałam…)

Chyba żartujesz że 128 ram … tyle piszę na specyfikacji http://hp-compaq.katalog-notebookow.pl/ … -evo-n600c

Komputer stacjonarny :wink:

Wciśnij klawisz “Shift” i trzymaj-> uruchom Firefox -> wyskoczy komunikat o kontynuacji w trybie awaryjnym-> potwierdź-> Firefox powinien się uruchomić-> w pasek adresu wpisz about:crashes -> zobaczysz stronę z linkami (przypadkowe cyfry i litery) -> kliknij najwyższy -> przeniesie Cię na nową stronę-> skopiuj i wklej jej adres na forum :wink:

https://crash-stats.mozilla.com/report/ … d8f2130401

Niestety ten crash jest niekompletny, podaj link do przedostatniego.

Masz jakiś jeden dodatek (podaj jaki), jak będziesz w trybie awaryjnym to go wyłącz w dodatkach i spróbuj włączyć Lisa normalnie, daj znać.

Jesteś na Linuksie z tego co widzę, podaj również crash z Windy w miarę możliwości.

Oprócz tego w opcjach Lisa wyłącz Akcelerację sprzętową: Opcje-> Zaawansowane-> Karta ogólne-> odhacz “Korzystaj z akceleracji sprzętowej…”

Flash najnowszy?

Ze zaktualizowanego Firefoxa (w końcu się obudziłam) - https://crash-stats.mozilla.com/report/ … e9f2130402

Z wersji 18 - https://crash-stats.mozilla.com/report/ … d8f2130401

Ten dodatek to AdBlock Plus 2.2.3, Firefox działał o wiele dłużej, ale i tak crash.

Wyłączyłam, Flash najnowszy. Z Windy postaram się, ale trzeba będzie ściągnąć Firefoxa, bo w sumie to tam bardzo rzadko wchodzę :lol:

Hmmm, wygląda na uwalony profil Lisa, zrób tak: wpisz w pasek adresu about:support -> po prawej znajdziesz opcję “Zresetuj program Firefox”-> kliknij go-> postępuj zgodnie z instrukcjami -> Twoje dane zostaną zachowane. Firefox utworzy nowy profil, miejmy nadzieję że problem zostanie rozwiązany :wink:

I dalej to samo… No nic, widocznie coś z komputerem nie teges. :evil: Dziękuję za udzielenie odpowiedzi i tak.