Dziurawa wersja testowa Visty->beta1


(La Verdad) #1

http://hacking.pl/5409

:o :o

a juz myslałem :frowning:

mam nadzieje że tylko wersja finalna nie będzie tak zła, narazie to beta , wiec co tam, ale wersja finalna musi byc mocno zabezpieczona bo inaczej nie widze żeby ludzie przesiadali sie na nowe okienka ...

komentujcie newsa :slight_smile:


(Qbek50) #2

ja tam zobacze - ale i tak nie wierze w nowe cuda mikroszitu :lol:


(Michalkwiecinski) #3

Ona i tak chyba będzie będzie bezpieczniejsza od XP, więc dlaczego mieli by się nie przesiadać... :roll:

Przecież wirusy powstaną na każdy system, można się dziwić, że to nastąpiło tak szybko...

Wersja finalna będzie napewno bardziej załatana.


(Z35ikr) #4

no nie załamuj mnie że myślałeś że kolejny win to będzie "super giter bajer full" to będzie kolejny system z poprawkami w pierwszym tygodniu po oficjalnym wydaniu i cudów to nie ma sie co spodziewać. Ale to już tak jest jak Lune zmienia się na kolejnego "cudaka" co będzie pochłaniał kolejne MB a może już i GB pamięci, a nie walczy o system...........

a ludzie i tak się będą przesiadać, coś mi się wydaje że już nie tak szybko jak z 98 na XP, no ale to się jeszcze zobaczy......... :wink:


(La Verdad) #5

no nie chyba lecz napewno

może w pierwszym tygodniu czy nawet miesiacu nie trzeba bedzie mieć antyvirka :D:D

no własnie w tym problem...bo wersja beta 1 bardzo pamięciożerna jest, chociaz i tak mniej niz wersje przed beta, ale jak na betę powinna byc bardziej dopracowana, między innymi to mnie do niej zraziło i juz nie mam jej na kompie, wróciłem do xpka


(Siekiera666) #6

la_verdad wklej screna z pulpiyu z bety jak masz


(boczi) #7

punkroker http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36514


(system) #8

La_verdad już nie ma Visty - zresztą nie wiem za bardzo w jaki sposób ją zdobył bo raczej beta-testerem Visty nie jest. Poza tym już gdzieś wklejaj screeny z pulpitu Visty.


(Jr14) #9

Tego wszystkiego można się było spodziewać... Krótko mówiąc: Standard.


(La Verdad) #10

tu pokazałem swój pulpit :

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... &start=255

jest na samym dole :slight_smile:

:o

mów co chcesz :x

ja i tak wiem swoje :slight_smile:

czego ?? :roll:

jesli chodzi o odinstalowanie Visty to powiem jedną żecz, na dobrym kompie bardzo się tnie, wciąż przy samym starcie żrzera duzo pamięci, wolniej chodzi od xp, startuje 45 sek przy czym mój xp tylko 25 :slight_smile:

Reakcja na klinięcie ikonki na pulpicie jest bardzo powolna :slight_smile:

To zaważyło że odinstalwałem ją :)]

Czekam na bete 2 :slight_smile: która tpojawi się pod koniec roku

Tak jak mówiłem poza ładnym wygladem nie ma nic atrakcyjnego narazie,

Pozatym po jej zainstalkowaniu mamy dwa bootmangery, jeden jest dosowski jak z longhorna 5048 i dopiero potem mamy normalny bootmanger , mam nadzieje że wersja finalna tego miec nie bedzie.

Co do bootmanagera to nic nie zrobimy bo ten caly WPE tak wlasnie wyglada paskudnie a wszelkie proby ominiecia tego paskudztwa konczyly sie na niemozliwosci odpalenia Visty .


(Duch) #11

to już widzę tą super przeglądarkę IE 7 (też beta) :rotfl:

to dopiero musi być dziurawe :lol: 8)


(La Verdad) #12

to własnie narazie tylko beta,

ten system nie jest jeszcze nawet do konca skompletowany , takze twierdzenie ze jest nieodporny i dziurawy to w tej chwili tak troche jakby mowic ze zlozony do polowy samochod podczas crash testu zamiast sie zgniesc rozpadl sie na kawalki . A to ze wirusy beda to coz byly sa i beda , chodziaz osobiscie przez tyle lat korzystania z internetu zadnego jeszcze nie zalapalem (chodziaz moze zalapalem ale to byl jakis uspiony typ i zanim sie obudzil zostal zmasakrowany przez format c:/ ) .

PS.ale na pocieszenie zanim sformatowałem dysk Visty narobiłem sobie troche screnów na pocieszenie :smiley:

ale nie ma czego żałować , jeszcze nie da się pracowac na nim :smiley:

Beta2 może juz będzie normalnym systemem


(123448) #13

to dlaczego zachwalałeś tak IE 7 i viste że odpowiednio ie 7 jest już najbezpieczniejszą przeglądarką a vista najlepszym os-em jaki kiedykolwiek był :lol: ?


(La Verdad) #14

jest jedną z bezpieczniejszych może tak :slight_smile:

na początku testowania wydawała mi się najbezpieczniejsza, ale potem zauwazyłem małe wady i błedy które od lat nie sa poprawione , aczkolwiek wersja beta1 jest już bardzo dobra i zapowiada super przeglądarkę finalną, bo duzo pracy nad nią włożono

pod względem wirów vista beta 1 jest najlepszym osem, bo spokojnie mozna siedziec w necie bez antyvira, aczkolwiek to wersja beta i ma swoje wady, swoja drogą jak bym powyłączał niepotrzene funkcje napewno by chodziła szybciej :lol:

Złączono Posta : 06.08.2005 (Sob) 21:50

acha i dodam że w tej chwili spowrotem siedzę na viście, nie mam xp :slight_smile:


(123448) #15

to wersja beta. nie powinno się bety oceniać, moim zdaniam :slight_smile:

kilka lat temu tak samo mówiono jak wychodziło IE 6 :frowning:

chodzi ci o te najgroźniejsze luki które microsoft uważa za niegroźne i szkoda czasu na ich naprawe? bo jak tak to się zgadzam. uważam że lepiej zrobić coś dobrze i dłużnej czekać na produkt niż taki niezałatany dawać ...

przecież to chyba 8 dzień po którym pojawiły się już wirusy na viste...


(Piotrek26 75) #16

zgadzam się w 100% z kolegą


(La Verdad) #17

to były tylko pogłoski, poczytaj :

http://rain.blox.pl/html


(123448) #18

więc dlatego ponownie zainstalowałeś viste...? ciekaw jestem :slight_smile:

ja osobiście zaczekam do wydania wersji finalnej lub chociaż wersji beta 2 8)


(La Verdad) #19

nie nie dlatego


(Vidia1) #20

A dlaczego ? Obowiązek prowadzenia beta testów nie wymaga, żebyś korzystał z niej stale przez jakiś czas ? Jakoś często zmieniasz zdanie na temat tego systemu.

Jakie w końcu są/będą (nie wiem czy to jest juz ustalone) minimalne wymagania sprzętowe dla Visty, bo w róznych źródłach są różne wersje.

Ta beta jest z tym zapowiadanym, wbudowanym antywirusem ?

Czy wymagany będzie napęd DVD do instalacji tego systemu ?

Może masz juz jakieś wiadomości na temat planowanej ceny finalnej wersji nowego produktu Microsoft ?