Dziwna grafika w grach?

hej wgrałem nowe sterowniki OMEGI do radeona 9800SE i chyba przez to mam dziwna grafike na niektorych grach. A tu macie screena:

mostwanted9pd.th.jpg

i takie jedno ejscz epytanie, jak mozna wyłaczyc to liczenie Ftps u góru w rogu??

To mi wygląda na sterowniki. Sprawdź czy są podpisane cyfrowo (jeśli są oficjalne nie znam się za bardzo na Omegach). Proponuje zmiane na jakieś standardowe oficjalne detonatory.

P.S nie wiem jak się akurat w tej gierce zmienia Fps’y (jak są komendy to popróbuj powpisywać coś z draw_fps 0 czy coś :mrgreen: )

stery powinny byc raczej dobre, bo nap na Call of Duty 2 jest elegancko, sterów zabardzo nie chcial bym zmienac bo z 4 potokow podnioslo mi do 8 i zauwazalna jakosc grafy na grach, bo mi nie wyskakuja jakies czarne kwadraty, tylko na most wanted wlasnie jakies dziwne zeczy:|

Witam

Nie wiem czy to pomoże ale… Wejdź w opcjach gry na zakładkę grafika i sprawdź jakie urządzenie odpowiada za grafikę. Coś mi mówi, że po zmianie sterowników będzie napisane “podstawowy sterownik ekranu”, a w zasadzie to niezależnie co tam pisze przestaw albo na “podstawowy…” albo to drugie (wybacz ale nie wiem co tam może pisać po zainstalowaniu Omeg). Napisz czy to coś zmieniło, mnie kiedyś po uaktualnieniu sterów to pomogło.

tu:

zghla6pnopwdwphgm.jpg

w tej grze akurat nie ma nic do wyboru:(

Gumis88Krk: Bo to co pokazał philips to jest centrum ATI :slight_smile:

Omegi to nienajlepsze stery, radzilbym sciagnac najnowsze zer0pointy… link

Zależy oco ci chodzi w tej grafie bo ja tu nic nadzwyczajnego nie widze (no chyba ze chodzi o te kwadraty u dolu ekranu…)

pewnie tak ale to nie wina sterów ani karty bo nawet na najlepszych kartach graficznych tak wyglądają te cienie :slight_smile: - bład gry.