Wczoraj na mój komputer przywędrował Team Speak 2. Gdy zainstalowałem sterowniki do kamery internetowej Creative Live! Cam Vista IM (VF0420) i doszedłem do kanału rozmowy kolegów. Zaczęli się oni żalić ze piszczy mi mikrofon. Nie moglem znaleźć nic konkretnego w internecie na ten temat wiec proszę was o pomoc.
Próbowałeś wyciszyć mikrofon w ustawieniach dźwięku Windowsa? Jeżeli nie, to spróbuj mu obnizyć praktycznie do minimum głośność i sprawdź czy będzie to samo, bo właśnie z tego co mi wiadomo, właśnie tego typu zjawiska mają miejsce jeżeli głośność mikrofonu jest zbyt duża… Jeżeli chodzi o echo, to nic nie poradzisz… To jest po prostu wada mikrofonów wbudowanych w kamerki internetowe. Zainwestuj sobie w słuchawki z mikrofonem, lub kup sobie normalny mikrofon ze statywem i wtedy będzie ok. Jeszcze taka mała uwaga na marginesie, nie pisz caps lockiem, bo nikt nie lubi jak się na niego krzyczy…
Lekko się polepszyło, ale nadal jest tak mało zrozumiale. Kiedyś przez skypa nie było problemów ze zrozumieniem mnie a teraz jest to echo. Na pewno nie da się z tym nic zrobić?
A próbowałeś jeszcze pokopać w konfigu TS? Skoro na Skype było ok, to wychodzi na to, że jest to wina TS’a, a dokładnie jego nieprawidłowej konfiguracji…
Team Speak 2 to już w muzeum techniki i komunikacji powinien się znaleźć teraz używa więcej osób TS3 lepsza jakość , i wydajność chociaż z tym TS2 też nie miał problemów.Może zrób sobie push to talk lub voice activation , w zakładce Capture zobacz profile detail co jest wybrane w Capture mode powinno być: Automatically use best mode, zaznacz opcje Echo reduction , Zaznacz opcje advanced- tam zaznacz remove background noise,automatic voice gain control.A czy któryś z kolegów czasem na głośnikach słucha rozmowy zamiast na słuchawkach.?