Dziwne zachowanie kompa

Cześć. Może ktoś z was będzie w stanie mi pomóc. Jakiś czas temu kupiłem komputer. Wszystko z pozoru pięknie działa dopóki nie odpali się na nim czegoś bardziej wymagającego, czyli gry (ale tylko w miarę nowej bo już starsze chodzą).

Problem nie w tym, że nie mogę uruchomić gry. Po prostu podczas grania dzieją się z kompem różne rzeczy. Albo system wywala mnie do windowsa, albo wywala do windowsa i pojawia się komunikat o błędzie (ten z opcją wysłania wiadomości do Microsoftu), albo system się wiesza, albo też komp mi się restartuje. Sama gra nie ma tu znaczenia bo próbowałem odpalić wszystko co mi w ręce wpadło- zawsze to samo. Sterowniki mam najnowsze. Numer z reinstalką systemu też nie przynosi rezultatów – próbowałem kilkakrotnie. Nie wiem co mam robic. W BIOS’ie się nie bawiłem bo nie znam się na tym zbyt dobrze. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.

To mój sprzęt:

Procek: Athlon 64 3000+

Płyta: Abit uGuru AN8 Ultra

Pamięć: 512 MB

Grafika: nVidia GeForce 6600

Dźwięk: Realtek AC’97

System: Windows XP/2002 Proffesional z SP2

Sprzęt jest dobry, więc to raczej nie jego wina :slight_smile:

Mogę przypuszczac, że to wina jakiegoś syfu na komputerze, dlatego wrzuć log z HijackThis :slight_smile:

Dodatkowo możesz przeczyścić rejestr (polecam do tego RegCleaner 4.3.0.780), zrobić defragmentację :slight_smile:

A temperatury procka i grafiki?

:arrow: start-> uruchom-> eventvwr.msc

:arrow: Debugging Tools for Windows

:arrow: włącz BSOD’a start-> uruchom-> sysdm.cpl Zaawansowane-> Uruchamianie i odzyskiwanie Ustawiania gdzie odznacz Automatycznie uruchom ponownie

Hijack this nic nie znalazł. Ale niestety Debugging Tool for Windows powiedział mi że problem leży po stronie sprzętu. Chyba coś nie tak z kartą graficzną. Może rzeczywiście chodzi o temperaturę jak sugerował tylko nie mam pojęcia jak to sprawdzić… :confused:

Na przykład tym:

http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=93&id=1183

Złączono Posta : 19.05.2006 (Pią) 20:07