Dziwne zachowanie komputera- wywalanie do Windowsa podczas gry

Witam!

Od pewnego czasu zaobserwowałem dziwne zachowanie komputera. Jak gram w jakąś grę, w pewnym momencie wywala mnie do Windowsa. Zaobserwowałem, że to dzieje się 4 godziny po uruchomieniu komputera. To samo dzieje się po nastepnych 4 godzinach. Również, jak jestem na Mozilli, okno staję się nie aktywne, tak jakby inny program działał w tym momencie. W obu przpadkach, żadne okienka mi nie wyskakują. Proszę o pomoc.

 

Logi:

 

FRST: http://www.wklej.org/id/1450912/

 

Additon: http://www.wklej.org/id/1450913/

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Zrobiłem wszystko jak w odpowiedzi.

 

Log: http://www.wklej.org/id/1451061/

 

Mogę się dowiedzieć, czy miałem jakiegoś poważniejszego wirusa, czy to był błąd jakiegoś programu?

Nie widać żadnego wirusa. Odinstaluj Akamai NetSession Interface.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoComputersNearMe] 0
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\userPC\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4489472 2013-06-05] (Akamai Technologies, Inc.)
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Policies\Explorer: [NoNetHood] 0
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Policies\Explorer: [NoComputersNearMe] 0
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
S3 DrvSnSht; \??\C:\Program Files (x86)\R-Drive Image\DrvSnSht64.sys [X]
S2 LMIInfo; \??\C:\Program Files (x86)\LogMeIn\x64\RaInfo.sys [X]
S3 R-ImageDisk; \??\C:\Program Files (x86)\R-Drive Image\R-ImageDisk64.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S4 LMIRfsClientNP; No ImagePath
C:\AdwCleaner
Task: {7F44B294-19A3-4C2C-B23D-075D8D296C14} - System32\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar => C:\Program Files (x86)\Ask.com\UpdateTask.exe <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\Software\Classes\.exe: => <===== ATTENTION!
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Zrobiłem wszystko, tak jak w odpowiedzi.

Logi:

 

Fixlog: http://www.wklej.org/id/1451082/

FRST: http://www.wklej.org/id/1451094/

Additon (na wszelki wypadek xD): http://www.wklej.org/id/1451096/

 

Edit: Zrobiłem nowe logi z FRST i Addition, tak dla 100% pewności. Godzina 0:44

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [aaaaoplgpkeojkkcogbffphhocdkbaij] - C:\Users\userPC\AppData\Local\APN\GoogleCRXs\aaaaoplgpkeojkkcogbffphhocdkbaij_7.14.1.0.crx []
C:\Users\userPC\AppData\Local\APN
DeleteQuarantine:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Odinstaluj:

Adobe Flash Player 10 ActiveX

Adobe Flash Player 11 Plugin

Adobe Reader XI

Adobe Shockwave Player 11.6

Java 7 Update 21

Java 7 Update 7

Java SE Development Kit 7 Update 6

Java 7 Update 5 Java

FX 2.1.1

Microsoft Silverlight

Zainstaluj:

Java 7 Update 67

Adobe Reader XI 11.0.8

Flash Player Internet Explorer i Plugin-based browsers

Silverlight 5.1.30514.0

Internet Explorer 11

Tom3002

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Zrobiłem wszystko. Dziwnym trafem, gdy robię pełny skan Malwarebytes’em, na końcu skanownia dysku, malwarebytes zawiesza się. Czytałem, że to może być coś z dyskiem. Czy mam ponownie przeskanować dysk i co mam zrobić, żeby malwarebytes nie zawieszał sie?  Narazie, nie wykryto wirusów.

 

Przy innych skanowaniach, takie coś się nie dzieje. Jedynie przy skanowaniu dysków.

Przeskanuj w trybie awaryjnym.

Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1

Uruchomiłem tryb awaryjny i dysk C(systemowy) przeskanowałem od miejsca gdzie skaner się zawiesił. Dysk D musiałem ręcznie przeskanować tzn. nacisnąłem prawym przyciskiem myszy i nacinąłem skanuj programem malwarebytes. Na obu dyskach nie znaleziono wirusa.

 

Czy muszę przeskanować dysk C od początku w trybie awaryjnym czy wystarczy skan od miejsca gdzie ostatnio skaner się zawiesił? EDIT: Skaner zwiesił się kiedy pierwszy raz skanowałem dysk C w trybie standardowym.