Dziwne zachowanie komputera- wywalanie do Windowsa podczas gry


(Mattom22) #1

Witam!

Od pewnego czasu zaobserwowałem dziwne zachowanie komputera. Jak gram w jakąś grę, w pewnym momencie wywala mnie do Windowsa. Zaobserwowałem, że to dzieje się 4 godziny po uruchomieniu komputera. To samo dzieje się po nastepnych 4 godzinach. Również, jak jestem na Mozilli, okno staję się nie aktywne, tak jakby inny program działał w tym momencie. W obu przpadkach, żadne okienka mi nie wyskakują. Proszę o pomoc.

 

Logi:

 

FRST: http://www.wklej.org/id/1450912/

 

Additon: http://www.wklej.org/id/1450913/


(Atis) #2

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Mattom22) #3

Zrobiłem wszystko jak w odpowiedzi.

 

Log: http://www.wklej.org/id/1451061/

 

Mogę się dowiedzieć, czy miałem jakiegoś poważniejszego wirusa, czy to był błąd jakiegoś programu?


(Atis) #4

Nie widać żadnego wirusa. Odinstaluj Akamai NetSession Interface.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoComputersNearMe] 0
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\userPC\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4489472 2013-06-05] (Akamai Technologies, Inc.)
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Policies\Explorer: [NoNetHood] 0
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\...\Policies\Explorer: [NoComputersNearMe] 0
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
S3 DrvSnSht; \??\C:\Program Files (x86)\R-Drive Image\DrvSnSht64.sys [X]
S2 LMIInfo; \??\C:\Program Files (x86)\LogMeIn\x64\RaInfo.sys [X]
S3 R-ImageDisk; \??\C:\Program Files (x86)\R-Drive Image\R-ImageDisk64.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S4 LMIRfsClientNP; No ImagePath
C:\AdwCleaner
Task: {7F44B294-19A3-4C2C-B23D-075D8D296C14} - System32\Tasks\Scheduled Update for Ask Toolbar => C:\Program Files (x86)\Ask.com\UpdateTask.exe <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3650503586-622273372-2790528159-1001\Software\Classes\.exe: => <===== ATTENTION!
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Mattom22) #5

Zrobiłem wszystko, tak jak w odpowiedzi.

Logi:

 

Fixlog: http://www.wklej.org/id/1451082/

FRST: http://www.wklej.org/id/1451094/

Additon (na wszelki wypadek xD): http://www.wklej.org/id/1451096/

 

Edit: Zrobiłem nowe logi z FRST i Addition, tak dla 100% pewności. Godzina 0:44


(Atis) #6

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [aaaaoplgpkeojkkcogbffphhocdkbaij] - C:\Users\userPC\AppData\Local\APN\GoogleCRXs\aaaaoplgpkeojkkcogbffphhocdkbaij_7.14.1.0.crx []
C:\Users\userPC\AppData\Local\APN
DeleteQuarantine:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Odinstaluj:

Adobe Flash Player 10 ActiveX

Adobe Flash Player 11 Plugin

Adobe Reader XI

Adobe Shockwave Player 11.6

Java 7 Update 21

Java 7 Update 7

Java SE Development Kit 7 Update 6

Java 7 Update 5 Java

FX 2.1.1

Microsoft Silverlight

Zainstaluj:

Java 7 Update 67

Adobe Reader XI 11.0.8

Flash Player Internet Explorer i Plugin-based browsers

Silverlight 5.1.30514.0

Internet Explorer 11


(Agatonster) #7

Tom3002

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.


(Mattom22) #8

Zrobiłem wszystko. Dziwnym trafem, gdy robię pełny skan Malwarebytes’em, na końcu skanownia dysku, malwarebytes zawiesza się. Czytałem, że to może być coś z dyskiem. Czy mam ponownie przeskanować dysk i co mam zrobić, żeby malwarebytes nie zawieszał sie?  Narazie, nie wykryto wirusów.

 

Przy innych skanowaniach, takie coś się nie dzieje. Jedynie przy skanowaniu dysków.


(Atis) #9

Przeskanuj w trybie awaryjnym.

Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1


(Mattom22) #10

Uruchomiłem tryb awaryjny i dysk C(systemowy) przeskanowałem od miejsca gdzie skaner się zawiesił. Dysk D musiałem ręcznie przeskanować tzn. nacisnąłem prawym przyciskiem myszy i nacinąłem skanuj programem malwarebytes. Na obu dyskach nie znaleziono wirusa.

 

Czy muszę przeskanować dysk C od początku w trybie awaryjnym czy wystarczy skan od miejsca gdzie ostatnio skaner się zawiesił? EDIT: Skaner zwiesił się kiedy pierwszy raz skanowałem dysk C w trybie standardowym.