Wpisałem przypadkowo ten kod w telefonie. Po chwili pokazała się info że “Zgłoszenie zostało przyjęte.”
Nie wiem o co chodzi.
Proszę o pomoc.
Wpisałem przypadkowo ten kod w telefonie. Po chwili pokazała się info że “Zgłoszenie zostało przyjęte.”
Nie wiem o co chodzi.
Proszę o pomoc.
Wszystko zależy od tego jaka to sieć.
Szukaj na stornie www swojej sieci.
Jeśli będziesz miał problemy użyj Google.
Sieć to orange.
Nic nie ma.
Również nic nie ma.
Nie wiem co mam robić.
Jedyne co zrobiłem to wyłączyłem telefon.
Nie przejmuj się za bardzo tym (wyłączenie telefonu nic nie da). Takie kody wymagają podania czegoś po *111* a przed #.
Podejrzewam że zaliczyli to jako rozmowa na koszt odbiorcy ale bez numeru odbiorcy.
Witam,
sprawdź poniższy link. Patrz punkt 4:
http://biuroprasowe.tp.pl/pr/75687/rozm … y-w-orange
Nic się nie stało. Jeżeli masz nadal problem, to spójrz jeszcze niżej:
http://www.orange.pl/kid,4000377414,id, … ticle.html
Pamiętaj, że czasami najlepiej wybrać się do źródła:) Miłego dnia
XPiotrekxD , nie chrzań bzdur że w google nie ma nic na ten temat: http://lmgtfy.com/?q=*111*%23+orange - link 4 od góry to strona którą cytują ci koledzy powyżej.
Było to takie trudne?
Właśnie o to chodziło. Dzięki. Pisałem na innym forum ale tam chrzanili jakieś bzdety. Dlaatego się przejąłem.
Post uważam za zamknięty