Dziwny kod *111*#


(Piotrek Radziewicz11) #1

Wpisałem przypadkowo ten kod w telefonie. Po chwili pokazała się info że "Zgłoszenie zostało przyjęte."

Nie wiem o co chodzi.

Proszę o pomoc. :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:


(Cedar) #2
  1. Wszystko zależy od tego jaka to sieć.

  2. Szukaj na stornie www swojej sieci.

  3. Jeśli będziesz miał problemy użyj Google.

https://www.google.pl/search?source=ig& ... j+w+Google


(Piotrek Radziewicz11) #3
  1. Sieć to orange.

  2. Nic nie ma.

  3. Również nic nie ma.

Nie wiem co mam robić. :frowning:

Jedyne co zrobiłem to wyłączyłem telefon.


(-Puma-) #4

Nie przejmuj się za bardzo tym (wyłączenie telefonu nic nie da). Takie kody wymagają podania czegoś po *111* a przed #.

Podejrzewam że zaliczyli to jako rozmowa na koszt odbiorcy ale bez numeru odbiorcy.

http://nakarte.bajo.pl/news,8383,rozmow ... range.html


(allertec) #5

Witam,

sprawdź poniższy link. Patrz punkt 4:

http://biuroprasowe.tp.pl/pr/75687/rozm ... y-w-orange

Nic się nie stało. Jeżeli masz nadal problem, to spójrz jeszcze niżej:

http://www.orange.pl/kid,4000377414,id, ... ticle.html

Pamiętaj, że czasami najlepiej wybrać się do źródła:) Miłego dnia


(marcin82) #6

Zajrzyj tutaj:

http://biuroprasowe.tp.pl/pr/75687/rozm ... y-w-orange .


(scripter1) #7

XPiotrekxD , nie chrzań bzdur że w google nie ma nic na ten temat: http://lmgtfy.com/?q=*111*%23+orange - link 4 od góry to strona którą cytują ci koledzy powyżej.

Było to takie trudne?


(Piotrek Radziewicz11) #8

Właśnie o to chodziło. Dzięki. Pisałem na innym forum ale tam chrzanili jakieś bzdety. Dlaatego się przejąłem.

Post uważam za zamknięty