Dziwny kod *111*#

Wpisałem przypadkowo ten kod w telefonie. Po chwili pokazała się info że “Zgłoszenie zostało przyjęte.”

Nie wiem o co chodzi.

Proszę o pomoc. :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

  1. Wszystko zależy od tego jaka to sieć.

  2. Szukaj na stornie www swojej sieci.

  3. Jeśli będziesz miał problemy użyj Google.

https://www.google.pl/search?source=ig& … j+w+Google

  1. Sieć to orange.

  2. Nic nie ma.

  3. Również nic nie ma.

Nie wiem co mam robić. :frowning:

Jedyne co zrobiłem to wyłączyłem telefon.

Nie przejmuj się za bardzo tym (wyłączenie telefonu nic nie da). Takie kody wymagają podania czegoś po *111* a przed #.

Podejrzewam że zaliczyli to jako rozmowa na koszt odbiorcy ale bez numeru odbiorcy.

http://nakarte.bajo.pl/news,8383,rozmow … range.html

Witam,

sprawdź poniższy link. Patrz punkt 4:

http://biuroprasowe.tp.pl/pr/75687/rozm … y-w-orange

Nic się nie stało. Jeżeli masz nadal problem, to spójrz jeszcze niżej:

http://www.orange.pl/kid,4000377414,id, … ticle.html

Pamiętaj, że czasami najlepiej wybrać się do źródła:) Miłego dnia

Zajrzyj tutaj:

http://biuroprasowe.tp.pl/pr/75687/rozm … y-w-orange .

XPiotrekxD , nie chrzań bzdur że w google nie ma nic na ten temat: http://lmgtfy.com/?q=*111*%23+orange - link 4 od góry to strona którą cytują ci koledzy powyżej.

Było to takie trudne?

Właśnie o to chodziło. Dzięki. Pisałem na innym forum ale tam chrzanili jakieś bzdety. Dlaatego się przejąłem.

Post uważam za zamknięty