Ziem
(Ziem)
20 Lipiec 2006 16:22
#1
Witam!
Mam problem z komputerem. Dwa dni temu gdy chciałem włączyć komputer wyskoczył mi komunikat na niebieskim tle. Początek był taki: ,Pojawił się problem i system windows został zamknięty, aby zapobiec uszkodzeniu komputera." W tekscie pisało, żeby upewnić się czy nowy sprzęt został zainstalowany prawidłowo, żeby sprawdzić to, ew. skontaktować się z producetem aby otrzymać wszelkie potrzebne aktualizacje.
I tak dalej…
Następnie zresetowałem go to teraz zaczęły wydobywać się piski z obudowy chyba było ich 2 odstęp znowu 2 i tak w kółko. Monitor wogóle się nie włączał. Nic się nie dało zrobić. Rozkręciłem obudowę wyczyściłem styki pamięci RAM i posprawdzałem czy wszystko jest ok. Po tym zabiegu udało mi się uruchomić system. Wszystko było ok.
Dziś znowu pojawia się ten sam problem. Naszczęscie reset pomógł i mogę tu pisać. Komputer został niedawno przeskanowany.
Log z hijackthis(może będzie potrzebny:
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 18:22:21, on 2006-07-20 Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\system32\LVComS.exe D:\Kaspersky Anti-Hacker\KAVPF.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe D:\FIREFOX\FIREFOX.EXE D:\Gadu-Gadu\gg.exe C:\Documents and Settings\p\Pulpit\hijackthis\HijackThis.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://red.clientapps.yahoo.com/customi … .yahoo.com R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/ R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://red.clientapps.yahoo.com/customi … .yahoo.com R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://red.clientapps.yahoo.com/customi … .yahoo.com R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,AutoConfigURL = proxy.nsn.pl R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = proxy.nsn.pl:3128 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - D:\SPYBOT~1\SDHelper.dll O4 - HKLM…\Run: [KAVPersonal50] “D:\Kaspersky Anti-Virus Personal\kav.exe” /minimize O4 - HKLM…\Run: [LVCOMS] C:\WINDOWS\system32\LVComS.exe O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - Global Startup: Kaspersky Anti-Hacker.lnk = D:\Kaspersky Anti-Hacker\KAVPF.exe O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/Shar … vSniff.cab O16 - DPF: {3D8700FB-86A4-4CB4-B738-6F0FC016AC7D} (MainControl Class) - http://arcaonline.arcabit.com/ArcaOnline.cab O16 - DPF: {5D86DDB5-BDF9-441B-9E9E-D4730F4EE499} (BDSCANONLINE Control) - http://www.bitdefender.com/scan8/oscan8.cab O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupda … 4539718906 O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/Shar … /cabsa.cab O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan … asinst.cab O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) - http://skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip…{BB4109EF-EBD3-41B3-AE77-6D60B5269E78}: NameServer = 213.199.195.5,213.199.195.20 O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip…{BB4109EF-EBD3-41B3-AE77-6D60B5269E78}: NameServer = 213.199.195.5,213.199.195.20 O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip…{BB4109EF-EBD3-41B3-AE77-6D60B5269E78}: NameServer = 213.199.195.5,213.199.195.20 O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe O23 - Service: kavsvc - Kaspersky Lab - D:\Kaspersky Anti-Virus Personal\kavsvc.exe O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
MaYsTeR
(Mayster X)
20 Lipiec 2006 16:28
#3
Log jest ok
Więc nie jest to wina syfu itp.
Ziem
(Ziem)
20 Lipiec 2006 16:55
#4
AMIBIOS v. 3.310
Dodatkowo: komputer dość długo się wylącza i zanim to zrobi widze czarny ekran z myszką którą mogeruszać.
mariano19
(mariano19)
20 Lipiec 2006 17:07
#5
Proponowałbym na początek sprawdzić kość ram. Myślę, że tu może tkwić problem (choć nie musi)
Pozdr.
Ziem
(Ziem)
20 Lipiec 2006 17:15
#6
W jaki sposób mam to sprawdzić?
mariano19
(mariano19)
20 Lipiec 2006 20:02
#7
Np programem MemTest. O ile się nie myle, to dostępny jest on również na tej stronce.
Ziem
(Ziem)
24 Lipiec 2006 20:10
#9
Skanowałem pamięć MemTest’em przez 3-4 h, nic nie wykryło (0 błędów).
Wasacz Masz jakieś propozycje co do tego problemu??
P.S. Poradzcie coś na oczyszczenie kompa ze zbędnego syfu. Tzn czym wyczyścić rejestr, niepotrzebne pliki?
system
(system)
24 Lipiec 2006 20:19
#10
np programem easycleaner,lub ccleaner
MaYsTeR
(Mayster X)
24 Lipiec 2006 20:23
#11
Ziem
(Ziem)
25 Lipiec 2006 11:49
#12
Dzięki, przydało się!
Edit: A co zrobić z długo wyłączającym się kompem?