Dziwny proces 335936624.exe


(matkar1) #1

Witam, proszę o pomoc.

Laptop jest używany przez osobę działającą w branży elektrycznej. Sporo jest po instalowanych programów z tej branży, widać spory nieład na pulpicie, mnóstwo dziwnych aplikacji.

Nie można pobierać plików z internetu, po prostu menedżer pobierania w FireFoxie  informuje że “pobieranie nie powiodło się”. FRTS musiałem pobrać na innym komputer i poprzez sieć przesłać go na ten. Przeglądarka IE długo się uruchamia i też przez nią nie można nic pobrać. WindowsDefender i MSE jako pakiety antywirusowe nie mogą zostać uruchomione, też wyświetlają się komunikaty że “nie można uruchomić”. Chcę zaktualizować program do księgowania i nie można uruchomić pliku instalacyjnego, wyświetla się komunikat: http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/1004009—poev.html

Zauważyłem dziwny proces w menedżerze 335936624.exe, on albo jakiś inny syf chyba siedzi na laptopie. Podaję skany FRST.

FRST: http://www.wklej.org/id/3018613/

Addition: http://www.wklej.org/id/3018614/

Shortcut: http://www.wklej.org/id/3018616/


(Atis) #2

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.


(matkar1) #3

Fixlog http://www.wklej.org/id/3018660/

FRTS http://www.wklej.org/id/3018662/


(Atis) #4

Skasuj folder C:\FRST
Czyszczenie folderów Przywracania systemu
Odinstaluj:

Adobe Flash Player 21 ActiveX
Adobe Flash Player 22 NPAPI
Adobe Reader XI

Zainstaluj:

Flash Player 24.0.0.194 ActiveX

Flash Player 24.0.0.194 NPAPI

Adobe Reader XI 11.0.18


(matkar1) #5

Dziękuję już lepiej. Program do księgowości zainstalowany. WindowsDefender uruchomiony. Pobieranie plików przez FF teraz działa. Tylko przeglądarka IE coś nie chce wczytywać stron, nie wiedzieć czemu. Biała strona, żaden wpisany adres nie chce się wczytywać. http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/1004358—cvgk.html


(Atis) #6

Resetowanie ustawień programu Internet Explorer:

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17441/windows-internet-explorer-change-reset-settings