Dźwięk, jak go zainstalować?

Witam,

Mój problem jest następujący :frowning: . Posiadam płytę główną ASUS P5B SE z zintegrowaną kartą dźwiękową. Mógłby mi ktoś podać link do sterowników do dźwięku? Bo te co ja ściągnąłem i zainstalowałem, nic nie dały. Mój system to Windows Vista 32-bit.

Dołączam również opis płyty głównej:

http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=43981

Pozdrawiam!

najpierw zainstaluj stery od chipsetu plyty, a potem stery do dzwięku

Stoket , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Stoket , wejdź na tą stronę.

Wybieraj kolejno:

-> Motherboard

-> Socket775

-> P5B SE

Wybierz swój system, a następnie rozwiń gałąź:

+ Chipset , pobierz sterownik Intel® Chipset Software Installation Utility klikając na Global.

Po instalacji sterownika uruchom ponownie komputer.

Ponownie wejdź na tą stronę.

Wybieraj kolejno:

-> Motherboard

-> Socket775

-> P5B SE

Wybierz swój system, a następnie rozwiń gałąź:

+ Audio , pobierz sterownik klikając na Global.

Po instalacji sterownika uruchom ponownie komputer.

A więc tak:

Zastosowałem się do rady " seba86mu"(dzięki;]). Zainstalowałem wszystko zgodnie z instrukcją. Słyszałem dźwięki z gg, mogłem słuchać myzki, ale… nie moge korzystać ze Skypea, gdyż kiedy ktoś do mnie dzwoni, albo ja do kogoś dzwonię wyskakuje następujący komunikat:

http://img167.imageshack.us/my.php?imag … 904uf9.jpg

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję!

Pozdrawiam!

Według komunikatu problem dotyczy Twojego rozmówcy, a nie Ciebie.

Otwórz Skype -> Narzędzie -> Opcje… -> Ustawienia Audio -> w pozycjach: “Mikrofon”, “Głośniki”, “Dzwonek” wybierz z rozwijanych list swoją kartę dźwiękową, po czym kliknij na “Zapisz” (zapewne wszędzie ustawione jest “Domyślne urządzenie Windows”).

Zmieniłem i dalej jest to samo…

Jak dzwonie to nie słysze nawet tego “sygnału”

Wejdź w:

START -> Panel sterowania -> Dźwięki i urządzenia audio -> zakładka “Audio” -> w pozycji “Odtwarzanie dźwięku” sprawdź, czy jest ustawiona Twoja karta dźwiękowa. Jeżeli nie, to zmień -> Zastosuj, Ok.

Jeżeli to nie pomoże, to przeinstaluj Skype.

Ostatecznie problem może nie leży po Twojej stronie, tylko (jak podaje komunikat) po stronie Twojego rozmówcy.

sorks ze zadaje takie głupie pytanie ale w viscie nie ma czegoś takiego jak " Dźwięki i urządzenia audio -> zakładka “Audio” -> ", mam pliik dźwięk a w nim zakładki “Odtwarzanie, Nagrywanie i Dźwięki” :slight_smile: