Dźwięk "skacze" i przerywa w grach na nowym kompie

(Janiszewskipiotr) #1

Witam, kupiłem se ostatnio nowego kompa (Core 2 duo e4600 2,4 ghz, 2 gb ram (2x1024mb PATRIOT)i Galaxy Geforce 8800 GT 256 mb). Mam z nim następujący problem: w demie NFS Pro Street dźwięk się dziwnie zacina, jakby jakieś spowolnienie było włączone. W grze Gothic 3 dźwięk czasami (ale rzadko) też się w podobny sposób przycina i "skacze", ale rzadko.

A w Wiedźminie, gdy dźwięk zacina w identyczny sposób jak w przypadkach, które wcześniej opisałem, zacina się również sama gra... Geralt biegnie tak, jakby na bullet timie znanym np. z Maxa Payne'a...

Pomóżcie, bo to naprawdę denerwuje. :expressionless:

PS. Moja karta dźwiękowa to REALTEK HD AUDIO (tak pisze w panelu sterowania, nie znam się na "dźwiękówkach").

(Cosik Ktosik) #2

Przeinstalowałeś directx po zmianie karty i wgraniu sterowników?

Jakie są temperatury karty/procka itd?

Dodatkowe zasilanie mam nadzieję, że siedzi?

(suchmen) #3

też mam realtek hd audio.wydaje mi się że to wina nie karty muzycznej tylko czegoś innego-spróbuj zainstalować stery jeszcze raz-do grafiki itp:) i na max detalach wiedźmin chaczy nawet na mocnych sprzętach

W dniu 25.05.2008 , o godzinie 11:52 został dopisany post przez suchmen

aha doinstaluj directx 9 march 2008

(system) #4

Racja. Spróbuj przeinstalować wszystkie sterowniki, raz jeszcze w kolejności - Płyta główna >> karta graficzna >> karta dźwiękowa itd. >> najnowsze biblioteki DirectX 9.0c, te co podał Suchmen. Poustawiaj wszystko jak należy i napisz czy problem zniknął.

Aha. Podaj jeszcze jaki masz zasilacz. Firmowy czy jakiś No-name..?

(Janiszewskipiotr) #5