Witam, mam pytanie. Zakupiłem domenę w serwisie AZ.pl . Teraz chciałbym mieć maila w postaci np. admin@domena.pl ale takiej opcji nie oferują przy zakupie samej domeny. Co zrobić jeśli mam pocztę na Gmailu i chciałbym aby maile były wysłane na adres admin@domena.pl trafiały do skrzynki na gmailu? Podobnie z wysyłaniem, a więc jeśli wyślę do kogoś maila to w adresie nadawcy będzie adres admin@domena.pl . Czy jest taka możliwość?
Może Google Apps?
Wszystko można ustawić w skrzynce google. W opcjach można ustawić importowanie wiadomości z innych skrzynek jak i skrzynki nadawcze Ustawienia->Konta i importowanie
Tylko że on nie ma jeszcze fizycznie skrzynki we własnej domenie.
ale te maile nie będą tylko i wyłącznie na gmailu. Inni użytkownicy tej domeny mają konta na innych serwisach i chodzi czy jest jakaś uniwersalna metoda…
Można zrobić aliasy/przekierowania.